loading...
نرم افزارکاربردی + عکس های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
کـبـوتـر بازدید : 291 نظرات (0)

 

 

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

رفتم هندونه خریدم، بازش کردم دیدیم سفیده.  
روحانی از تو بعید بود.
این بود جواب اعتماد ما به شما!!!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

....

 

 

 

 


■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

رفتم هندونه خریدم، بازش کردم دیدیم سفیده.  
روحانی از تو بعید بود.
این بود جواب اعتماد ما به شما!!!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

خواهرزادمو (۵ سالشه) بردم تو سوپر هرچی دید میخواست هی میگفت از اینا از اینا..
بهش گفتم عمو اینا رو نمیفروشه (فروشنده هم اونجا بود)
بچه هم نه گذاشت نه برداشت برگشت گفت "عمو گه خورده"!
من :||||
فروشنده :(((
بقیه مشتریا:)))

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

ارتباطات توی ایران اینجوریه که به طرف ایمیل می‌زنی
بعد باید اس‌ ام‌ اس بفرستی ایمیلتو چک کن!
بعد باید زنگ بزنی بگی اس‌ ام‌ اساتو چک کن!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

میگن تو جهنم اگه با دمپایی بزنی‌ رو سر سوسک
سوسکه بر میگرد با لگد می‌زنه تو شیکمت!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

توی مطب آرامش خودتونو حفظ کنید وگرنه
مثل من از این سوتی های ناب میدین
خب هول شدم... گفتم:
آقای دکتر اسهال به روتون گلاب دارم!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

این دخترایی که رژ لبشون تا بالای لبشون اومده همونایی هستن

که تو بچگی تا نقاشی هاشون رو رنگ میکردن از خط میزدن بیرون!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

زنبوره اومده نزدیک دختر خالم که ۱۰ سالشه دختر خالم برگشته میگه

تورو خدا منو نیش نزن من محصولات شمارو خیلی دوست دارم (فک و فامیله داریم)

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

بچه بودم ، هروقت بابام پشت فرمون مینشست

واسم سوال بود که چرا به بعضی راننده ها فحش میده

از وقتی گواهی نامه گرفتم ، واسم سوال شده که چرا اینقد کم فحش میداد ؟

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

 

توی آسانسور بودم یه دختری هم سوار شد

اول ساکت بود بعد گفت : چطوری ؟

گفتم : الحمدلله

یه نگاهی به من کرد ، هندزفری شو جابجا کرد !

معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!

هیچی دیگه منم سریع تسبیحم رو از تو جیبم در آوردم ادامه دادم :

الحمدلله الحمدلله الحمدلله  …

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

پشت چراغ قرمز یه دختره دستش تو دماغش بود

بهش گفتم : خانوم تو اون یکیه !

گفت : اگه خوش شانس باشی تو همینم پیدا میشه !

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

این کمبود داماد فقط مختص آدمها نیست

توی دریا با این همه عروس دریایی

اونوقت دریغ از یه دوماد دریایی !

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

پشت بسته ساقه طلایی نوشته :

حتما همراه چای یا نوشیدنی مصرف شود احتمال خفگی وجود دارد!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

مامانم میخواست زنگ بزنه به خالم، شماره رو اشتباه گرفت

یارو گوشی رو از اون ور برداشت گفت: بله؟

مامانم هول کرد گفت: ببخشید مثل این که معذرت میخوام!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

خوش بحالتون آهنگای شاخ میره تو مغزتون

و هی تکرار میشه ناخودآگاه

من چند روزیه درگیرِ

“شیر خشک براش بِگِرِفتی؟ بِگِرِفتم”

هستم ..!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

بخشی از سخنرانی پدرم برای تشویق بنده به اشتغال :

پسرم ، دوره زمونه عوض شده

تو باید دستت تو جیب خودت باشه

اصلا هم نترس …

انقدر بی شعورتر از تو هستن که الآن سرکار می رن ..

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

آیا میدانستید جِن ها علاقه ی زیادی دارن وقتی تو حموم هستین

نزدیکتون وایسن و‌ نگاهتون کنن ؟

مخصوصا وقتی که دارید موهاتون رو با شامپو می شورید و چشاتونو بستید ؟

دیگه عرضی ندارم ، موفق باشید

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

 

خدایا این شادیو از من نگیر

شیدا و مهسا و یاسمنم همینطور…

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

دیدید بعضی از نرم افزارها رو کرک می کنید

آخرش یه پیغام میده و بابت خرید نسخه ازتون تشکر میکنه ؟

آدم از خجالت آب میشه !

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

ﻣﻠﺖ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺷﻮﻥ ﻣﯿﺰ ﺑﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﻭ ﺗﺮﺩﻣﯿﻞ ﻭ ﺳﻮﻧﺎ ﻭ ﺟﮑﻮﺯﯼ ﺩﺍﺭﻥ

ﺍﻭﻧﻮﺧﺖ ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﻣﻮﻥ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﻪ ﺑﺎﺭﻓﯿﮑﺲ ﺑﻮﺩ

ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺯﺩﻩ ﺗﻮ ﮐﻤﺪ ﺭﻭﺵ ﻟﺒﺎﺱ ﺁﻭﯾﺰﻭﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ !

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

سکوتم از رضایت نیست...

ساقه طلایی توی گلوم گیر کرده!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

یه جمله ای هست که میگه

هرچقدر کمتر بفهمی ، نفهمی دیگران رو کمتر میفهمی !

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

دختره اسمشو نوشته (یش یش یش)

بش میگم یعنی چی آخه ؟

میگه یعنی ستایش دیگه !

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

پسربه پدرگفت ازدختر همسایه خوشم میادوازش خاستگاری کردم, پدر گفت پسرم حقیقت اینه که اون خواهرته ونمیتونی باهاش ازدواج کنی ولی مادرت نفهمه
پسر به مادرماجرا رو میگه, مادر میگه توپسر این مرد نیستیو...
بزودی هرروز ساعت۲۲ و تکرار ان روز بعد ساعت ۱۱ از GEM TV

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

یکی از بزرگترین افتخاراتم توی دوران دبیرستان این بود که

هر دبیری به محض ورودش به کلاس به من اشاره میکردو

می گفت :تو
من :من آقا؟
بله تو گمشو برو بیرون

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

دیروز تو دانشگاه
یه پسره میخواست ازم خواستگاری کنه
برگشته خیلی جدی میگه:
دیگه وقتشه به جای کلیپس
سایه ی یه مرد بالا سرت باشه

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

فقط یه پسر ایرانی میتونه وقتی از سر جلسه امتحان میاد بیرون با نیشی باز و خیلی خوشحال بگه گند زدم ایشالله ترم بعد!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

داشتیم آبگوشت میخوردیم. من داشتم استخوناشو میخوردم. بابام یه نگاهی بهم کرد گف :میدونی کی استخونارو میخوره؟
من با خوشحالی گفتم :من:)))
گفت :نه! سگ استخون میخوره...
من :|
انجمن حمایت از کودکان بی سرپرست :|

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

یکی از فانتزیام اینه که ازدواج کنم، وقتی میرم خونه عربده بکشم عیااال!! بعد زنم خودش بره کمربندو بیاره بگه آقامون بگیر بزن سیاه و کبودم کن، تو نزنی کی بزنه؟!!!
بعد منم بگم پاشو ضعیفه شوما تاج سره مایی!!! والا به غرعان!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﭘﺎﺭﮎ ﺑﻮﺩﻡ ﯾﮑﯽ ﺩﺭ ﺯﺩ. ﮔﻔﺖ :ﺳﻠﺎﻡ ﺧﻮﺑﯽ؟ ﻣﻦ ﺑﺎﺧﺠﺎﻟﺖ :ﺧﻮﺑﻢ ﻣﺮﺳﯽ! ﮔﻔﺖ :ﭼﯿﮑﺎ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟ ﮔﻔﺘﻢ :ﺁﺩﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ؟ ﮔﻔﺖ :ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺍﻟﺎﻥ ﺑﯿﺎﻡ ﺍﻭﻧﺠﺎ؟ ﻋﺼﺒﯽ ﺷﺪﻡ ﮔﻔﺘﻢ :ﻫﻨﻮﺯ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺭﻡ. ﯾﻬﻮ ﮔﻔﺖ :ﺑﺒﯿﻦ ﺑﻌﺪﺍ ﺑﻬﺖ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ! ﺍﻟﺎﻥ ﯾﻪ ﺩﯾﻮﻧﻪ ﺗﻮ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﻫﻤﺶ ﺩﺍﺭﻩ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

هروقت پسرا فرق رنگای زرشکی؛ اناری؛ سرخ آبی؛ لاکی رو فهمیدنو به همه شون نگفتن قرمز اونوقت بیان از پارک دوبل دخترا ایراد بگیرن... والاااااااا
دخترا من پرچمو دارم...:)))))

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

لیوان اب ماله قدیما بود!
تو این دوره زمونه باید بگید :موس دستته بزار زمین بیا کار مهم دارم!!!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

ﯾﻪ ﺷﺎﮔﺮﺩ ﺧﻮﺏ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺩﺏ ﻫﺮﮔﺰ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺍﺳﺘﺎﺩﺵ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻮﺧﻲ ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ
- ﻓﺮﻭﺵ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺯﻧﺪﻩ -
ﺗﻮ ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪﻳﻬﺎ ﭼﺎﭖ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ...

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

یادش بخیر چقد اسکل بودم!
نیم ساعت دست به سینه مینشستم تا مبصر اسمم رو جزء خوبها بنویسه!
بعدم معلم میومد بدون توجه به اسم ها تخته رو پاک میکرد!
و چقد اسکل تر بودم که زنگ بعدی هم دست به سینه مینشستم!
:)))
اصن یه وضی

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

دیشب بابام ازم پرسید گوشیتو فارسی کردی؟ من گفتم :نه نبردم فارسیش کنم چون باید Root بشه...! یهو مامانم کاملا جدی گفت :خب بده یکی ببره که روش بشه!
هیچی دیگه تا صبح خودمو کوبیدم تو در و دیوار......!

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   وبلاگ عاشقانه کبوترخسته ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما چه مطالبی بیشتر در سایت قرار گیرد؟
شما کدامیک از گزینه های زیر هستید؟
شما از چه طریقی با اينجا آشنا شده اید؟
صلوات خاصه ...

اَللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي اَلاِمامِ التَّقيِّ النَّقيِّ وَ حُجَتِكَ عَلي مَن فَوقَ الاَرضِ و َمَن تَحت الثَّري اَلصِدّيقِ الشَّهيدِ صَلاةً كَثيرَةً تآمَّةً زاكِيَةً مُتَواصِلَةً مِتَواتِرَةً مُتَرادِفَة كَاَفضَلِ ما صَلَّيتَ عَلي اَحَدٍ مِن اوليائِكَ.

آیت الکرسی

بسم الله الرحمن الرحیم.

الله لا اله إ لاّ هوَ الحیُّ القیُّومُ لا تَا خذُهُ سِنَهٌ وَ لا نَومٌ لَهُ ما فِی السَّماواتِ وَ ما فِی الأَرضِ مَن ذَا الَّذی یَشفَعُ عِندَهُ إلا بِإذنِهِ یَعلَمَ ما بَینَ أَیدِیهمِ وَ ما خَلفَهُم وَ لا یُحیطونَ بِشَیءٍ مِن عِلمِهِ إلا بِما شاءَ وَسِعَ کُرسِیُّهُ السَّماواتِ و الأرض وَ لا یَؤدُهُ حِفظُهُما وَ هوَ العَلیُّ العَظیم لا إکراهَ فِی الدَّین قَد تَبَیَّنَ الرُّشدُ مِنَ الغَیَّ فَمَن یَکفُر بِالطَّاغوتِ وَ یُؤمِن بِالله فَقَد استَمسَکَ بِالعُروَهِ الوُثقی لاَنفِصامَ لَها و الله سَمِیعٌ عَلِیمٌ الله وَلِیُّ الَّذین آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلی النُّور وَ الُّذینَ کَفَروا أولیاؤُهُمُ الطَّاغوتُ یُخرِجُونَهُم مِنَ النُّور إِلَی الظُّلُماتِ أُولئِکَ أصحابُ النَّارِ هُم فِیها خالِدُونَ

http://kaboutarekhaste.r98.ir

کبوتر منتظر نظرات گرم شماست.

آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 413
  • آی پی دیروز : 385
  • بازدید امروز : 1,243
  • باردید دیروز : 968
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,610
  • بازدید ماه : 17,364
  • بازدید سال : 160,595
  • بازدید کلی : 3,718,308
  • کدهای اختصاصی
    بهترین وبلاگ دانلود فیلم, دانلود با لینک مستقیم ,دانلود سریال با لینک مستقیم ,دانلود رایگان فیلم بدون خرید اکانت, دانلود آهنگ جدید ,فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم و سریال فیلم بدون خرید اکانت ,سریال, دانلود فیلم خارجی, فیلم سینمایی, سایت دانلود, سریال ایرانی ,وبلاگ فیلم جدید, دانلود فيلم با لينک مستقيم, دانلود رایگان سریال ,دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم, دانلود رایگان فیلم ایرانی, سایت فیلم و موزیک ,سایت دانلود روز فیلم ایرانی جدید ,دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم, دانلود فيلم جديد ,دانلود فیلم ,دانلود فیلم ایرانی , سایت دانلود ,فیلم های جدید ایرانی ,دانلود رایگان, دانلود سریال جدید, دانلود سریال ایرانی ,دانلود رایگان فیلم ایرانی, سایت دانلود فیلم ایرانی جدید, دانلود فیلم سینمایی جدید ,سایت دانلود روز, دانلود فیلم جدید ایرانی, دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم, فیلم جدید , دانلود فیلم ایرانی با کیفیت بالا ,دانلود فیلم ایرانی با حجم کم, سایت دانلود فیلم ایرانی , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم سینمایی ,دانلود فیلم با لینک مستقیم, دانلود فیلم ایرانی جدید ,دانلود فیلم جدید, دانلود رایگان فیلم, دانلود فیلم ,دانلود فیلم ایرانی متن تشکر از دوست , اس ام اس تقدیر و قدردانی, جملات پر انرژی و مثبت , سخنان انرژی زا, اس ام اس تبریک عروسی, پیام تبریک سالگرد ازدواج, متن غمگین جدید , متون و نوشته های غم, متن عاشقانه و زیبای کوتاه + تصاویر نوشته دار رمانتیک, مجموعه برترین پیامک های تبریک نوروز ۹۵ – ,۱۳۹۵ اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال ,۹۵ اس ام اس تبریک عید نوروز برای همسر, دلنوشته های دلنشین با خدا,اس ام اس و پیامک, احساسی ترین استاتوس ها و اس ام اس های جدید سال ,۹۵ اس ام اس و جملات جدید و زیبای فاصله ودوری سال ,۹۵ اس ام اس اداری تبریک عید نوروز ۹۵ + متون رسمی جدید