loading...
نرم افزارکاربردی + عکس های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
کـبـوتـر بازدید : 381 نظرات (0)

متن و عکس های جالب به مناسبت روز زن و مادر

 

 


 

 

 

 

 

به بهانه روز مادر

هیس!!!

مادرها فریاد نمیزنند…

مادرها فقط بغض میکنند حتی اشک نمی ریزند که نگاه فرزندشان آشفته گردد

مادرها فقط تحمل میکنند تمام ناملایمتیها،تمام ساختار شکنیها را،تمام نامردیها را.

هیس!!!

مادرها نمی روند…

مادرها رفتن بلدند،نمیروند که آشیانه دل فرزندشان گرم بماند،

حتی اگر دیگر نگاهی در آن خانه نیست که خودشان را گرم کند.

هیس!!!

مادرها اعتراض نمی کنند…

به حقی که پایمال شد، به دلی که شکست،به تنهاییشان،به درک نشدنشان،

اعتراض نمیکنند که مبادا فرزندشان نگرانشان شود.

هیس!!!

مادرها در گوشه ای آرام اشک می ریزند،در گوشه ای با کاغذهایشان درد و دل میکنند،

مادرها ذره ذره آب میشوند و هیچکس نمی فهمد.

هیس!!!

مادرها درد و دل نمی کنند…

که متهم شوند به حسادت!

مادران سرزمین من فقط نگاه میکنند،تحمل میکنن و آه می کشند؛

چرا که آنها خدایی را دارند به وسعت قلبهای مهربانشان

و نگاه فرزندانی که تکه ای از وجودشان هستند.

هیس!!!

مادران فقط خوبند…

((به افتخار همه مادران سرزمینم))،

پیشاپیش روزتان مبارک…

 

———————————————————————————

 

سلامتی مادری که دید گوشت تو قابلمه خیلی کمه

نشست تو آشپزخونه همشو خورد

گفت اگه بچه ها ببینن دعواشون میشه

پیشاپیش روز مادر مبارک

 

———————————————————————————

 

شوهرتون رو دوست داشته باشید زیرا:

اگه بهتون دستور میده براش چای دم کنید،

چون میخواد خستگیش در بره تابتونه خوب به حرفاتون گوش بده.

اگه از دست پختتون ایراد میگیره،

چون داره ثابت میکنه طعم غذاهای خوشمزتون هنوز زیر دندونشه.

اگه به بقیه خانومای خوشگل نگاه میکنه،

چون میخواد مطمئن شه شمابهترین هستید.

اگه شبها خروپف میکنه و خوابتون نمیبره،

چون داره ثابت میکنه بعد از ازدواج با شما ریلکس ترین مرد دنیاست.

اگه روز تولدتون یادش میره براتون هدیه بخره،

چون داره واسه آیندتون پول پس انداز میکنه.

همیشه دوسش داشته باشید،

چون چاره ی دیگه ای جز این ندارید و مسلما کشتنش جرم و غیر قانونیه..

روز زن مبارک

 

———————————————————————————

 

ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ زن ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﮔﺮﻭﻩ ﺧﻮﻧﯽ

ﺗﻤﺎﻡ مردانی ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ همسراﻧﺸﺎﻥ ﻫﺪﯾﻪ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻧﺪ ﯾﮑﯽ ﺍﺳﺖ ..

.

.

.

.

.

.

.

.

ﮔﻮﻩ ﻣﺜﺒﺖ

———————————————————————————

 

یه کامیون پر از گل و جواهر

به مناسبت روز زن براتون فرستادم،

خالیش کنین زود بفرستین برای روز مرد باید جوراب بار بزنم !??

 

———————————————————————————

 

قابل توجه آقایان :

وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه

در واقع نمیخواد نظرتوون رو بدونه

فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنونه

روز زن پیشاپیش مبارک

 

———————————————————————————

 

بهترین هدیه مرد به همسرش “طلا” نیست ، بلکه “توجه” است و بس …

.

.

.

اما اگر یک مرد، خوب به همسرش توجه کنه

متوجه می شه که همسرش “طلا” می خواد!!!

ستاد آماده سازی آقایان برا روز زن

 

———————————————————————————

 

همسرم از من سوال کرد چه کسی را بیشتر از همه دوست داری!!!؟

گفتم : مادرم

گفت : بعد از اون چی؟

گفتم : پدرم

گفت : بعد از پدرت؟

گفتم : برادر و خواهرم

گفت : ینی منو دوست نداری ؟؟

گفتم : تو سوال کردی چه کسی را دوست دارم ، نگفتی عاشق کی هستی !!!

خوشحال شد و گفت عاشق کی هستی ؟؟

گفتم : بارسلونا

نمیدونم چرا قهر کرد و رفت ؟!….

فکر کنم طرفدار رئال مادرید بود …!!

روز زن مبارک

 

———————————————————————————

 

نصیحت یه شاسکول به همسرش…

ﻋﺰﯾﺰﻡ ،

ﺑﺮﮔﺮﺩ ﺳﺮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ …. ﻣن ﺳﺎﻣﯽ ﺑﯿﮕﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ

ﺑﮕﻢ “ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻢ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺎﺷﯽ”،

ﻃﻮﺭﯼ ﻣﯿﺰﻧﻤﺖ ﺍﺯ ﻭﺳﻂ ﺗﺎﺷﯽ به موزایک بگی کاشی… ‌

پیشاپیش روز زن مبارک

 

———————————————————————————

 

تقدیم به مهربان مادری که زیباترین ثمره زندگیش را

به من هدیه داد …… باشد که لایق باشم.

.

.

.

.

.

.

اس ام اس عروسای خودشیرین به مادر شوهر

من برم سطل بیارم

 

———————————————————————————

 

دزده میره بانک برای دزدی؛

کارش که تموم میشه رو میکنه

به یکی از مشتریا میگه: تو دیدی من دزدی کردم؟

طرفم میگه آره!

دزدم با اسلحه میکشش!

بعد دزده، رو میکنه به یه زن و شوهر

میگه: شما دیدین من دزدی میکردم؟

مرده میگه: نه آقا من ندیدم ولی زنم دید !!!!!!!!!!!

پیشاپیش روز زن مبارک

 

———————————————————————————

 

به علت گرانی ، بانک مرکزی به مناسبت روز زن

کارتهای آفرین ، صدآفرین ، هزارو سیصد آفرین ، همسر خوب ونازنین چاپ کرد !

 

———————————————————————————

 

یکی بهم گفت میری بهشت؟

گفتم نه،

اونجا فقط جای مادرمه…

گفت: نمیخای کنار مادرت باشی؟

گفتم: این دنیاشو ازش گرفتم نمیخام تو بهشت هم شب و روزش حواسش بمن باشه…

کاش فقط یه روز مادرم واسه خودش زندگی کنه…

سلامتی همه مادرا…

 

———————————————————————————

 

عــایــا شــوما مــیدونستــید کــه فــرق بیـــن نارنگـــی و پرتقـــال چیــه؟

.

.

.

.

.

نارنگـــی شلــوار کـــردی میپوشـــه ولـــی پرتقـــال ساپـــورت

نه جـــون من اطـــلاعات رو کیـــف کـــردی؟

.

.

.

.

روز زن مبارک

 

———————————————————————————

 

آقاپسری که

لنزگذاشتی،

دماغتوعمل کردی،

ابروبرداشتی..

جیگرتو بخورم خوشملم

.

.

.

روز توهم پیشاپیش مبارک…!!

 

———————————————————————————

 

ﺁﯾﺎ ﺍﺯ ﻋﻼﻗﻪ ﻣﻨﺪ ﺷﺪﻥ شوهر ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﻧﺞ ﻣﯽ ﺑﺮﯾﺪ؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﻣﺎ ﮐﺒﺎﺏ ﭘﺰ ” ﭘـــﻠﯿﻦ ” ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ

ﭼﻨﺎﻥ ﺑﺎ ﮐﺒﺎﺏ ﭘﺰ ﺑﮑﻮﺑﯿﺪ ﺗﻮ ﺳﺮﺵ که ﺻﺪﺍ ﮐﺒﺎﺏ ﺳﻠﻄﺎﻧﯽ

ﺑﺎ ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﻣﺸﮑﯽ ﺑﺪﻩ

روز زن مبارک

 

———————————————————————————

 

از مرگ نـــمی ترسم

من فقط نگرانم

که در شلوغی آن دنیا

مــــادرم را پیدا نکنم …

مادر سرم رابرای هیچ احدی خم نمیکنم

سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم میشود

مادر ، من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم ؛

زیر پای تو آرزو هایی بود که از آن گذشتی به خاطر من

مادر

روسری ات را بردار تا ببینم بر شب موهایت چند زمستان برف نشسته است

تا من به بهار رسیده ام !!

به جرم اینکه بهشت زیر پایشان بود

دنیا را برای خود جهنم کردند !!

 

———————————————————————————

 

خانمهای محترم؛

ایران وآمریکابه توافق رسیدن

.

.

.

.

حالانوبت شما ومادرشوهراتونه

روز زن مبارک

 

———————————————————————————

 

وقــتـی بـه جـای کـلـاغ در آن بـازی کـودکـانــه، گـفـتــم: مـامــان پــــر،

خـنـدیـدی و گـفـتـی: «مـــن کـه پــــر نـدارم …»

بـزرگـتـر کـه شــدم فـهـمــیدم، تـو هــم پــــر داشــتـی …

 

———————————————————————————

 

چارلی چاپلین :وقتی بچه بودم کنار مادرم می‌خوابیدم و هرشب یک آرزو می‌کردم.

مثلاً آرزو می‌کردم برایم اسباب بازی بخرد؛

می‌گفت می‌خرم به شرط اینکه بخوابی.

یا آرزو می‌کردم برم بزرگترین شهربازیِ دنیا؛ می‌گفت می‌برمت به شرط اینکه بخوابی.

یک شب پرسیدم اگر بزرگ بشوم به آرزوهایم می‌رسم

گفت می‌رسی به شرط اینکه بخوابی. هر شب با خوشحالی می‌خوابیدم.

اِنقدر خوابیدم که بزرگ شدم و آرزوهایم کوچک شدند.

دیشب مادرمو خواب دیدم؛

پرسید هنوز هم شب‌ها قبل از خواب به آرزوهایت فکر می‌کنی؟

گفتم شب‌ها نمی‌خوابم. گفت مگر چه آرزویی داری؟

گفتم تو اینجا باشی و هیچ آرزویی نداشته باشم.

گفت سعی خودم را می‌کنم به خوابت بیایم به شرط آنکه بخوابی

 

———————————————————————————

 

کودکی که اماده تولد بود،نزد خدا رفت وپرسید:میگویند فردا مرا به جایی دیگر برای زندگی میفرستید،

اما من چگونه میتوانم دوری شما را تحمل کنم؟؟؟

خداوند پاسخ داد:فرشته ای با تو خواهم فرستاد.

اما کودک که همچنان احساس دلتنگی میکرد

با بغض آکنده از عشق گفت:اما هرگاه دلم برای شماتنگ شد چه کنم؟

چگونه میتوانم با شما صحبت کنم؟؟؟

خداوند اورا نوازش کرد وگفت: فرشته ات دعا کردن وعشق را به توخواهدآموخت.

کودک دوباره بهانه گرفت وادامه داد: اما من همیشه از غم دوری شما در عذاب خواهم بود.

خداوند لبخندی زد و گفت:فرشته مهربان من همیشه درباره من با تو صحبت خواهد کرد

وراه بازگشت به آغوش مرا به تو خواهد آموخت.گرچه من همیشه در کنارتو هستم.

در آن هنگام بهشت ارام بود،اما صدایی از زمین شنیده میشد

کودک میدانست که باید به زودی سفرش را آغاز کند.

او به آرامی یک سوال دیگر از خداوند پرسید:خدایا من فرشته ام را با چه نامی میتوانم صدا کنم ؟؟؟

خداوند پاسخ داد : << مادر >>

 

———————————————————————————

 

دکترامیرعلی بابایی:ﺯﻧﺎﻥ ، ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ :

ﻣﻘﺎﻭﻡ ﺟﻠﻮﻩ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ; ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯿﮑﻪ ﮐﻮﭼﮑﺘﺮﯾﻦ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺭﺍ ﺩﻭﺍﻡ ﻧﻤﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ.

ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺯﻭﺩ ﺑﺎﻭﺭ ﺟﻠﻮﻩ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ; ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﻫﯿﭻ ﺩﺭﻭﻏﯽ ﺭﺍ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﻨﻨﺪ .

ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﮑﺎﺭ ﺟﻠﻮﻩ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ; ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﻫﯿﭻ ﺍﻫﺎﻧﺘﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﻨﺪ.

اما ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﯼ ﺭﺍﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﻧﺪ :

- ﺩﺭﻭﻍ ﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﻣﯿﻔﻬﻤﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﺑﺎﻭﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ .

- ﻣﺸﮑﻼﺗﺶ ﺭﺍ ﻣﯿﺒﯿﻨﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﺩﻭﺍﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ.

- ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺎﺗﺶ ﺭﺍ ﻣﯿﺒﯿﻨﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ.

ﺯﯾﺮﺍ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﯽ ﻭﺭﺯﻧﺪ.

ﺳﺮﺕ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﮕﯿﺮ .. .

- ﺗﻤﺎﻡ ﺯﯾﺒﺎﯾﯿﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ ﺑﺎﻧﻮ ….. .

- ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯽ؟ !

- ﺍﯾﻦ، ﮐﻢ ﻣﻘﺎﻣﯽ ﻧﯿﺴﺖ. ….

- ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﯽ ﺑﯽ ﻣﻨﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺷﯽ. ..

- ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺁﻏﻮﺷﺖ، ﺍﻣﻦ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﻨﺰﻟﮕﺎﻩ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﻫﺎﯼ ﯾﮏ

ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﺪ . ….

- ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ. …

ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻫﯽ ﺳﻨﮕﯽ . .

ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻓﺎﺵ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯿﺖ ﺭﺍ …. .

ﺗﻮ ! – ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻪ ﻣﯿﺸﻮﯼ … .

ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﺖ

- ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﺸﻮﺩ. ….

ﻭ ﺍﯾﻦ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺍﺳﺖ

ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺷﺘﻨﺶ

ﻣﺮﺩ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ. …..

- ﻣﺠﻨﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ . …………………………

…………………………

روزتون پیشاپیش مبارک بانوهای مهربون ایران

 

———————————————————————————

 

شعری زیبا برای مادر

به زبان شیرازی ها:

ﺍﻭ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺟُﻮ ﻣـﻦ ﺑﺎﺷﻢ ﭘﺸﺖ ﻭ ﭘﻨــــــﺎﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺗــــﻮ ﺩﻟُﻢ ﻗـــﺪّ ﺧـــــــﺪﺍﻣﻪ، ﻧﻨﻤﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﺍَﯼ ﺑﺎﮐﯿـــﻢ ﺑﺸــــــﻪ ﻗـــــﺮﺍﺭ ﻭ ﺁﺭﻭﻡ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ ﺑﺎﻟﻮﯼ ﺳـــــــﺮُﻡ ﻓﮑـــــــــﺮ ﺩﻭﺍﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﻭﺍﺳﻢ ﺗﺪﺍﺭﮎ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻪ

ﻧَﻤﯽ ﭘُﺮﺳَﺘــــــﻢ ﺍﺯُﻡ، ﺑَــــﺮِﯼ ﮐﺠـــــــــﺎﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻣﻮﻗﻊ ﻧﮕﺎﻫُﻢ ﻣﯽ ﮐﻨــــــــﻪ ﺑﺎ ﯾﯽ ﻧﻈﺮ

ﻣﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﻫـﺮ ﺑﺪ ﻭ ﺧــﻮﺑــﯽ ﺗﻮ ﻧﮕﺎﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﺍَﯼ ﺩﯾﺮ ﺑُﮑُﻨــﻢ ﺍَﯼ ﻫﻤﻪ ﻧﺼﻒ ﺷﺐ ﺑﺸﻪ

ﻣﯽ ﺷﯿﻨﻪ ﮔﻮﺷــــﻪ ﯼ ﺍﺗﺎﻕ ﻭ ﭼﯿﺶ ﺑﺮﺍﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﺍَﯼ ﺍﺯ ﺭﻭ ﺟــــــﻮﻭﻧﯽ ﺑﻪ ﺍﻭ ﭘﺮﺧﺎﺵ ﺑﮑﻨﻢ

ﺍِﻧﮕـﻮ ﮐﻪ ﺗﺸﻨﻪ ﯼ ﺣـــــــــــــﺮﻑ ﻧﺎﺑﺠﺎﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﻤـــــﻪ ﯼ ﺑﺪﯾﻢ ﺍﺯُﻡ ﺷﮑــــﺎﯾﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻧَﻤﯿﮕــــــﻪ ﮐﻪ ﻣﺤﺘــــﺎﺝ ﻭﻓﺎﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﻣـﻦ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻫﺮ ﭼـﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﺍﻭ ﺩﺍﺭﻡ

ﺑﺨﺪﺍ ﺑﻌــــﺪ ﺧــــــــﺪﺍ ﺍﻭ ﻫــــﻢ ﺧﺪﺍﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

 

———————————————————————————

 

یاﺩﺕ ﻫﺴﺖ ﻣﺎﺩﺭ …؟؟؟

.

.

ﺍﺳﻢ ﻗﺎﺷﻖ ﺭﺍ ﮔﺬﺍﺷﺘﻰ …

ﻗﻄﺎﺭ

ﻫﻮﺍﭘﻴﻤﺎ

ﻛﺸﺘﻰ …

.

.

ﺗﺎ ﻳﻚ ﻟﻘﻤﻪ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻏﺬﺍ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﺷﺪﻯ …

ﺧﻠﺒﺎﻥ

ﻣﻠﻮﺍﻥ

ﻟﻮﻛﻮﻣﻮﺗﻴﻮﺭﺍﻥ …

.

.

ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﻴﮕﻔﺘﻰ : ﻋﺰﻳﺰﻡ، ﻏﺬﺍ ﺑﺨﻮﺭ ﺗﺎ ﺯﻭﺩ

ﺑﺰﺭﮔﺸﻰ …

ﺁﻗﺎ ﺷﻴﺮﻩ ﺷﻰ …

.

.

ﺣﺎﻻ ﻣﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ، ﺗﻮ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ …

ﺣﺎﻻ ﻣﻦ ﻗﻮﻯ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ، ﺍﻣﺎ ﺗﻮ ﺿﻌﻴﻒ …

ﻛﺎﺵ ﻣﻦ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﻤﻴﺸﺪﻡ ﺗﺎ ﺗﻮ

ﻫﻤﻮﻧﻄﻮﺭ ﺟﻮﺍﻥ ﺑﻤﺎﻧﻰ …

ﻛﺎﺵ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﻗﻮﻯ ﻧﻤﻴﺸﺪﻡ، ﻛﻪ ﺍﻻﻥ ﺿﻌﻒ

ﺭﺍ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺯﻳﺒﺎﺕ ﻧﺒﻴﻨﻢ …

ﺩﺳﺘﻬﺎﻳﺖ ﺭﺍ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻣﻴﻜﻨﻢ، ﺗﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ

ﺧﻮﺏ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﺩ ﺍﻭﺭﻡ …

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﺎﺩﺭ ﮐﻪ ﺧﻤﯿﺪﻩ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ

ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺳﻮﺍﺩ ﺷﻌﺮ

ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭﻟﯽ ﺧﻮﺩﺵ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﺷﻌﺮ

ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ …

 

———————————————————————————

 

تقدیم به مادر

قلمم راست بایست!

واژه ها …گوش به فرمان قلم!

همگی نظم بگیرید

مودب باشید!

صاحب شعر عزیزی است به نام «مادر««

امشب از شعر پرم،کو قلم و دفتر من؟!

آنقَدَر وسوسه دارم بنویسم که نگو…

تک و تنها و غریبم!

تو کجایی مادر…؟!

آنقَدَر حسرت دیدار تو دارم که نگو…

بسکه دلتنگ تو ام ،از سر شب تا حالا…

آنقَدَر بوسه به تصویر تو دادم که نگو…

جانِ من حرف بزن!

امر بفرما مادر..

آنقَدَر گوش به فرمان تو هستم که نگو…

کوچه پس کوچه ی این شهر پر از تنهاییست

آنقَدَر بی تو در این شهر غریبم که نگو…

مادر ای یاد تو آرامش من…!

امشب از کوچه ی دلتنگیِ من میگُذری؟!

جانِ من زود بیا

بغلم کن مادر…!

آنقَدَر حسرت آغوش تو دارم که نگو…

گفته بودی: فرزندم! عاشق اشعار تو ام

ای به قربان تو فرزند..بیا دلتنگم

آنقَدَر شعر برای تو بخوانم که نگو…

مادرم…مادر خوبم

به خدا دلتنگم!

رو به رویم بِنِشینی کافیست

همه دنیا به کنار…

تو که باشی مادر!

دست و دلباز ترین شاعر این منطقه ام

آنقَدَر واژه به پای تو بریزم که نگو…

گرچه از دور ولی،دست تو را میبوسم

نه شعار است ،نه حرف!

آنقَدر خاک کف پای تو هستم که نگو.

 

———————————————————————————

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اس ام اس های تبریک روز مادر
 

کودک که بودم وقتی زمین میخوردم مادرم مرا می بوسید!
تمام دردهایم از یادم میرفت
دیروز زمین خوردم ، دردم نیامد . . .
به جایش تمام بوسه های مادرم به یادم آمد! 
 


اون عزیزی ک تو دنیا یار من بود یاورم بود . نازنینم نازنینم اون فرشته مادرم بود. روزت مبارک ای مظهر عشق

 


مادرم:پاکی قدومش،صفای وجودش،سنگینی سکوتش،نجابت غرورش،بازمزمه کلامش در جذبه محراب ،گستره وسیع جنت بودو من فقط مادر میخواندمش.


مادرم فرشته است.. ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند… زیرا به پایش… من را بسته بود.. برادرم را … پدرم را… و همه ی زندگیش را… همه راه ها به عشق "مادر" من ختم میشود! مادر من ، عشق من است… میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید مادرست دیگر … 
 


واحد اندازه گیری دلشوره ی مادرها:
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
آیت الکرسی برثانیه!! 
 

 
مادر مانند نخ تسبیح است…
زیر دانه های تسبیح معلوم نمیشود ولی اگر نباشد تمام دانه ها پخش خواهند شد…
 

 
به جرم اینکه بهشت زیر پایشان است دنیا را برایشان جهنم کردند…
.
.
.
به سلامتی همه مادرها 
 

 
بدهکاره مهربونیه قلب ی زنم …
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
.
.
.
.
.
که از بچگی صدام کرد پسرم … 
 


به سلامتی مادری که
رو دست پسرش پر از خطهای چاقوست ولی موقع باز کردن کنسرو
میگه:بده من باز کنم یه وقت دستتو نبری 
 

 
مادرم دوستت دارم زیرا تنها کسی هستی که غم را برایم بی معنا میکنی
روزت مبارک

 

 
گفت : با مــادر یه جمله بساز !گفتــم : من با مــادرم جمله نمیسـازم ! دنــیـــامو میسازم .
مادرم روزت مبارک
 


مادر نوشته می شود فرشته خوانده میشود……
زندگی من بر سه اصل استوار است:
نگاه مادرم
لبخند مادرم
دعای مادرم….

 

 
مادرم ای بهتر از فصل بهار
مادرم روشن تر از هر چشمه سار
مادرم روزت مبارک ناز من
مادرم تنها تویی آواز من . . .

 

 

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران
مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد . . .

 

 

مهم نیست در چه سنی باشم ،
هر زمان چیز جدید یاد میگیرم دلم میخواهد فریاد بزنم :
مامان بیا نگاه کن !

 


پیشاپیش روز مادر، زن، مادر زن، مادر شوهر، عمه، خاله، خواهر، نامزد، دوست دختر، خواهر شوهر، زن دایی، زن عمو، دختر همسایه، دختر همکلاسی، دختر همدانشگاهی، دختر همکار بابا اینا…
بر تمامی بانوان و دختران ایرانی مبارک باد

 


برای خوشبخت بودن ، مادر کافیست !

 

 


خانمهای عزیز روز زن نزدیکه، آقایون منتظر هر فرصت کوچیکی هستن تا قهر کرده و خانه را ترک نمایند! فلذا خواهشمند است سعی کنید بیشتر از همیشه مهربان و عاشق بوده و توطئه را در نطفه خفه کنید!
انجمن بانوان دنیا دیده!

 


بانوان گرامی در صورت مشاهده هر گونه مهربانی و مظلوم نمایی توسط همسران خود, به سرعت محل را ترک کرده و بدانید که اینها نوعی فریب کاری برای نخریدن کادوی روز زن میباشد (ستاد حمایت از زنان دلرحم)

 

 

 

پیشانیش را ببوسید
قربان صدقه اش بروید
مادر را میگویم!
گاهى هم براى مادر
ﻣـــــــــــــﺎدرى کنید …!

 


از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم
باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم !

 


مردان آفریننده کارهای مهم هستند وزنان به وجود آورنده مردان

 


یروز بهشت رنگ خون گرفت
وقتی خاری پای مادرم را خراشید

 

 
خدایابهشتت که هیچ، برای زیرپای مادرم
تمام منظوماتت کم است

 


مادر تنها کسی است که می توانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی و مطمئن باشی که انتقام نمی گیرد
حلالم کن مادر

 


دل یک زن تمای دنیای اوست


شاه دنیایش باش ای مرد نه سردار سپاهی که احساسش را در هم میشکند

 


سرم را نه ظلم می تواند خم کند نه مرگ نه ترس سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود مادرم روز زن مبارک مادرم

 


صدایت میزنم آنگاه کز نا مهربانیها به تنگ آید دلم مادر روز زن مبارک

 


 

 

اس ام اس های تبریک روز زن

 

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد / می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای / تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم
روزت مبارک

 

 

یه ضرب المثل قدیمی میگه :
عمر دست خداست ، زن وسیله است !
روز زن مبارک

 

 

نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست . . .
گلها همه به نام تو مشهورند . . .
آیینه های از انعکاس نام تو می خندند و من تنها برای تو می گویم:زندگی کن تا زنده بمانم . . .
روزت مبارک

 

 

اگر زنی در چهل سالگی هنوز جوان است به این دلیل است که شوهرش او را هنوز هم عاشقانه دوست دارد . . .
تقدیم به همسری که روز به روز جوان تر میشود !

 

 

خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند روزت مبارک !

 

 

پنهان نمیکنم ز شما ، دوست دارمت
اندازه خدا ، به خدا دوست دارمت
هرچه از زمین  و زمان خسته ام ولی
برون از تمام قید و بندها دوست دارمت
روزت مبارک

 

 

آسمان آبی چشمان تو مال من است / تا زنم پر در میان آسمانت همسرم
هر زمان تا از تمام زندگی خسته شدم / عاشقم کردی به راه زندگانی همسرم
روزت مبارک ، دوستت دارم

 

 

خوش‌ آهنگ‌ ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت . . .
روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

 

 

پنجره را باز میکنم ،  طلوع را میبینم و غروب را فراموش میکنم . . .
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم . . .
روزت مبارک

 

 

ای زن ، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار / ای تو بهتر از همه هستی ، به صد ره آشکار
خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی ، پر ضیا / خنده ات چون دامنِ عرش خدا ، مهدِ صفا
روزت مبارک

 

 

در ثانیه‌های بودنت می‌ مانم . . .
در فصل شکست خوردنت می‌ مانم . . .
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد !
تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم . . .

 

 

زنان را همین بس بود یک هنر / نشینند و زایند شیران نر
زن بلا باشد بهر کاشانه ای / بی بلا هرگز مبادا خانه ای !
روز زن مبارک

 

 

زنان قبل از مادر شدن ، “ پری ”
و بعد از مادر شدن تبدیل به “ فرشته ” می شوند . . .
فرشته ی زمینی روزت مبارک

 

 

چیزی که در زن ، قلب مرا تسخیر میکند ، مهربانی اوست ، نه روی زیبایش . . .
( شکسپیر )

 

 

همسر عزیزم زن زندگی من بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم. عاشقانت همه
نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم.
روزت مبارک عزیزم . . .

 

 

کمترین آرزویم این است:
هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!
روزت مبارک

 

 

من زن شدم تحملی پایدار
یک دنیا از سیبی گفت که من چیدم
ولی هیچ کس نگفت نشان عشق
سیب سرخی شد که من به آدم دادم

 

 

همسر از نام تو سر شود ای همسر من
قامت سرخ لبت خوابگه بستر من
من که هر شب پیش تو قربانی و دل داده ام
من به شوق روی تو از مادر خود زاده ام . . .
روزت مبارک ، دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

شعری زیبا برای مادر

به زبان شیرازی ها:

ﺍﻭ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺟُﻮ ﻣـﻦ ﺑﺎﺷﻢ ﭘﺸﺖ ﻭ ﭘﻨــــــﺎﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺗــــﻮ ﺩﻟُﻢ ﻗـــﺪّ ﺧـــــــﺪﺍﻣﻪ، ﻧﻨﻤﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﺍَﯼ ﺑﺎﮐﯿـــﻢ ﺑﺸــــــﻪ ﻗـــــﺮﺍﺭ ﻭ ﺁﺭﻭﻡ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ ﺑﺎﻟﻮﯼ ﺳـــــــﺮُﻡ ﻓﮑـــــــــﺮ ﺩﻭﺍﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﻭﺍﺳﻢ ﺗﺪﺍﺭﮎ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻪ

ﻧَﻤﯽ ﭘُﺮﺳَﺘــــــﻢ ﺍﺯُﻡ، ﺑَــــﺮِﯼ ﮐﺠـــــــــﺎﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻣﻮﻗﻊ ﻧﮕﺎﻫُﻢ ﻣﯽ ﮐﻨــــــــﻪ ﺑﺎ ﯾﯽ ﻧﻈﺮ

ﻣﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﻫـﺮ ﺑﺪ ﻭ ﺧــﻮﺑــﯽ ﺗﻮ ﻧﮕﺎﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﺍَﯼ ﺩﯾﺮ ﺑُﮑُﻨــﻢ ﺍَﯼ ﻫﻤﻪ ﻧﺼﻒ ﺷﺐ ﺑﺸﻪ

ﻣﯽ ﺷﯿﻨﻪ ﮔﻮﺷــــﻪ ﯼ ﺍﺗﺎﻕ ﻭ ﭼﯿﺶ ﺑﺮﺍﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﺍَﯼ ﺍﺯ ﺭﻭ ﺟــــــﻮﻭﻧﯽ ﺑﻪ ﺍﻭ ﭘﺮﺧﺎﺵ ﺑﮑﻨﻢ

ﺍِﻧﮕـﻮ ﮐﻪ ﺗﺸﻨﻪ ﯼ ﺣـــــــــــــﺮﻑ ﻧﺎﺑﺠﺎﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﻤـــــﻪ ﯼ ﺑﺪﯾﻢ ﺍﺯُﻡ ﺷﮑــــﺎﯾﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻧَﻤﯿﮕــــــﻪ ﮐﻪ ﻣﺤﺘــــﺎﺝ ﻭﻓﺎﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

ﺍﻭ ﮐﻪ ﻣـﻦ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻫﺮ ﭼـﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﺍﻭ ﺩﺍﺭﻡ

ﺑﺨﺪﺍ ﺑﻌــــﺪ ﺧــــــــﺪﺍ ﺍﻭ ﻫــــﻢ ﺧﺪﺍﻣﻪ، ﻧﻨﻪ ﻣﻪ

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما چه مطالبی بیشتر در سایت قرار گیرد؟
شما کدامیک از گزینه های زیر هستید؟
شما از چه طریقی با اينجا آشنا شده اید؟
صلوات خاصه ...

اَللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي اَلاِمامِ التَّقيِّ النَّقيِّ وَ حُجَتِكَ عَلي مَن فَوقَ الاَرضِ و َمَن تَحت الثَّري اَلصِدّيقِ الشَّهيدِ صَلاةً كَثيرَةً تآمَّةً زاكِيَةً مُتَواصِلَةً مِتَواتِرَةً مُتَرادِفَة كَاَفضَلِ ما صَلَّيتَ عَلي اَحَدٍ مِن اوليائِكَ.

آیت الکرسی

بسم الله الرحمن الرحیم.

الله لا اله إ لاّ هوَ الحیُّ القیُّومُ لا تَا خذُهُ سِنَهٌ وَ لا نَومٌ لَهُ ما فِی السَّماواتِ وَ ما فِی الأَرضِ مَن ذَا الَّذی یَشفَعُ عِندَهُ إلا بِإذنِهِ یَعلَمَ ما بَینَ أَیدِیهمِ وَ ما خَلفَهُم وَ لا یُحیطونَ بِشَیءٍ مِن عِلمِهِ إلا بِما شاءَ وَسِعَ کُرسِیُّهُ السَّماواتِ و الأرض وَ لا یَؤدُهُ حِفظُهُما وَ هوَ العَلیُّ العَظیم لا إکراهَ فِی الدَّین قَد تَبَیَّنَ الرُّشدُ مِنَ الغَیَّ فَمَن یَکفُر بِالطَّاغوتِ وَ یُؤمِن بِالله فَقَد استَمسَکَ بِالعُروَهِ الوُثقی لاَنفِصامَ لَها و الله سَمِیعٌ عَلِیمٌ الله وَلِیُّ الَّذین آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلی النُّور وَ الُّذینَ کَفَروا أولیاؤُهُمُ الطَّاغوتُ یُخرِجُونَهُم مِنَ النُّور إِلَی الظُّلُماتِ أُولئِکَ أصحابُ النَّارِ هُم فِیها خالِدُونَ

http://kaboutarekhaste.r98.ir

کبوتر منتظر نظرات گرم شماست.

آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 420
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 1,462
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 17,923
  • بازدید سال : 161,154
  • بازدید کلی : 3,718,867
  • کدهای اختصاصی
    بهترین وبلاگ دانلود فیلم, دانلود با لینک مستقیم ,دانلود سریال با لینک مستقیم ,دانلود رایگان فیلم بدون خرید اکانت, دانلود آهنگ جدید ,فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم و سریال فیلم بدون خرید اکانت ,سریال, دانلود فیلم خارجی, فیلم سینمایی, سایت دانلود, سریال ایرانی ,وبلاگ فیلم جدید, دانلود فيلم با لينک مستقيم, دانلود رایگان سریال ,دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم, دانلود رایگان فیلم ایرانی, سایت فیلم و موزیک ,سایت دانلود روز فیلم ایرانی جدید ,دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم, دانلود فيلم جديد ,دانلود فیلم ,دانلود فیلم ایرانی , سایت دانلود ,فیلم های جدید ایرانی ,دانلود رایگان, دانلود سریال جدید, دانلود سریال ایرانی ,دانلود رایگان فیلم ایرانی, سایت دانلود فیلم ایرانی جدید, دانلود فیلم سینمایی جدید ,سایت دانلود روز, دانلود فیلم جدید ایرانی, دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم, فیلم جدید , دانلود فیلم ایرانی با کیفیت بالا ,دانلود فیلم ایرانی با حجم کم, سایت دانلود فیلم ایرانی , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم سینمایی ,دانلود فیلم با لینک مستقیم, دانلود فیلم ایرانی جدید ,دانلود فیلم جدید, دانلود رایگان فیلم, دانلود فیلم ,دانلود فیلم ایرانی متن تشکر از دوست , اس ام اس تقدیر و قدردانی, جملات پر انرژی و مثبت , سخنان انرژی زا, اس ام اس تبریک عروسی, پیام تبریک سالگرد ازدواج, متن غمگین جدید , متون و نوشته های غم, متن عاشقانه و زیبای کوتاه + تصاویر نوشته دار رمانتیک, مجموعه برترین پیامک های تبریک نوروز ۹۵ – ,۱۳۹۵ اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال ,۹۵ اس ام اس تبریک عید نوروز برای همسر, دلنوشته های دلنشین با خدا,اس ام اس و پیامک, احساسی ترین استاتوس ها و اس ام اس های جدید سال ,۹۵ اس ام اس و جملات جدید و زیبای فاصله ودوری سال ,۹۵ اس ام اس اداری تبریک عید نوروز ۹۵ + متون رسمی جدید