loading...
نرم افزارکاربردی + عکس های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
کـبـوتـر بازدید : 356 نظرات (0)
کـبـوتـر بازدید : 314 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار نقشه تهران بزرگ نسخه اندروید ۹۲-۲۰۱۳

 

 اینبار برای شما کاربران گرامی نقش تهران بزرگ با تمام جزئیات آن را برای آندروید آماده دانلود کرده ایم . این نقشه شامل تمام راه های و مسیر های اصلی و فرعی , کوچه ها و تمام خیابان ها میباشد. با استفاده از این برنامه بدون نیاز اینترنت میتوانید با استفاده از جی پی اس گوشی تمام مسیر ها را شناسایی کنید.

تهران پایتخت کشور ایران و بزرگ ترین شهر آن به حساب می آید لازم است بدانید این شهر بیست و هفتمین شهر بزرگ دنیا می باشد

 


 

 

نقشه تهران

دانلود در ادامه...
کـبـوتـر بازدید : 359 نظرات (0)

 

دانلود zapya کامپیوتر ارسال فایل با وایرلس بین کامپیوتر و گوشی 

برای امروز برنامه بی نظیر Zapya نسخه مخصوص کامپیوتر که قبلا نسخه اندروید آن را معرفی کرده بودیم ، آماده کردیم.

دانلود zapya کامپیوتر ارسال فایل با وایرلس کامپیوتر
تاریخ بروز رسانی:4/10/1393
نسخه جدید(8.5) اضافه شده در ویندوز 8.5تست شده و 100درصد به خوبی کار میکند.
خوب مطمئنم شما هم مثل خیلی از اندروید بازهای دیگه با این نرم افزار آشنایی دارید ، این نرم افزار با استفاده از وای فای گوشی یا کامپیوتر به انتقال اطلاعات با سرعت بسیار بالا می پردازد.

این برنامه قادر است فایل ها را از طریق وایرلس با سرعت باور نکردنی16مگابیت بر ثانیه ارسال نماید!

کـبـوتـر بازدید : 327 نظرات (1)

TubeDigger برنامه کاربردی است که به کاربران کمک می کند تا ویدئوهای آنلاین مورد نظر خود را از اینترنت دانلود کرده و آن ها را به فرمت های مختلف تبدیل کنند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است، تنها کافیست کاربران URL معتبر را در آن وارد کنندف تا نرم افزار به سرعت شروع به دانلود کند. همچنین این دانلودر دارای یک مرورگر وب در خود است که شما می توانید به صورت مستقیم در آن به جستجوی فیلم های مورد نظر خود بپردازید. به علاوه این برنامه جزئیات مربوط به فایل ها از جمله آدرس، نام فایل، سایز، سرعت دانلود و وضعیت دانلود را برای شما نمایش می دهد. پس از دانلود فیلم مورد نظر خود می توانید آن را به طیف گسترده ای از فرمت های فایل از جمله: MP4، 3GP، PSP، AVI، FLV، MKV، MP3، OGG، AAC، AC3، FLAC، WAV و ... تبدیل کرده و ذخیره نمایید. سرعت دانلود و تبدیل فرمت فایل ها در این نرم افزار بسیار بالاست و کوچکترین خطایی در طول مراحل کار نخواهد داشت. این نرم افزار برای هر دو دسته کاربران حرفه ای و مبتدی گزینه ی بسیار مناسب است. 

TubeDigger  Screenshot 1

کـبـوتـر بازدید : 278 نظرات (0)

 

FlashGet، هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود میکند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمیدهند توسط برنامه های مدیریت از روی آنها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمکشما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.

FlashGet Screenshot 2FlashGet Screenshot 1

کـبـوتـر بازدید : 297 نظرات (0)
۱۵ نرم‌افزار قابل حمل که هر کاربر باید همراه خود داشته باشد


 
این روزها هر کسی درایو USB خود را همه جا همراه دارد که بر روی آن مقدار زیادی فضای آزاد وجود دارد. شما می‌توانید از این حافظه‌های فلش USB خود استفاده مفیدتری بکنید و نرم‌افزار‌های کاربردی و قابل حملی را بر روی آن‌ نگهداری کنید.

 

کـبـوتـر بازدید : 289 نظرات (0)
نرم افزار Rainmeter برای رایانه؛
برنامه حرفه ای برای زیبا سازی و ایجاد تغییرات اساسی در صفحه نمایش + دانلود 
 

اگر از فضای تکراری صفحه نمایش رایانه تان خشته شده اید و خواهان ایجاد تغییرات و اضافه کردن گجت های مختلف در آن هستید، حتما نرم افزار Rainmeter را دانلود کنید.


این نرم افزار Rainmeter یک برنامه حرفه ای برای زیبا سازی و ایجاد تغییرات اساسی در صفحه نمایش رایانه است و می تواند صفحه دسکتاپ رایانه شما را از حالت تکرای خارج کند. از طریق Rainmeter می توانید با استفاده از پوسته های مختلف رایانه منزل یا محل کارتان را زیباتر جلوه دهید، توانایی این برنامه فقط در ارائه پوسته های مختلف نیست بلکه توانایی اصلی آن در ابزارها و پلاگین هایی است، که به رایانه شما گجت های مختلفی را هدیه می دهد. یکی از اصلی ترین ویژگی های پوسته ها امکان نمایش میزان استفاده از منابع سیستم مانند: حافظه و باتری، cpu، داده های آنلاین در جریان، اطلاعات مربوط به شبکه است.




برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


ورژن:
كبوتر خســــــــــــــــــــــــــــته

حجم نرم افزار: 2 مگابایت
 
کـبـوتـر بازدید : 406 نظرات (0)


نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این نرم افزار می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان کهViber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند،....

................

کـبـوتـر بازدید : 246 نظرات (0)

سلام دوستان خوبم
تا حالا شده بخوایـــــد یک خاطره بنویسید اما از ترس این که کسی اون رو بخونه ننویسیدش ؟ یا این که خاطراتی محفوط شده داشته باشید که نگران باشید کسی بخونتشون 
من خودم از چند نفر پرسیدم و خیلی ها هم دنبال راهکاری برای از دسترس خارج کردن دفترچه خاطراتشون داشتن 
و از ترس این که کسی بخونه خاطرات رو ، خاطرات نمی نوشتن 
من داشتم توی نت می گشتم که یک برنامه خاطره نویسی پیدا کردم ، دانلودش کردم 
این برنامه مختص دوستانیه که دوست ندارن به هیچوجه خاطرشون خونده بشه 
اول از همه این که این برنامه برای ورود از افراد نام کاربری و رمز عبور از پیش تعیین شده میخواد و علاوه بر این هر شما میتونید روی خاطراتی که در این برنامه مینویسید هم رمز شخصی بزارید 
در این برنامه میتونید دفتر تلفن هم اضافه کنید 
نکته جالب اینجاست که به هر خاطرتون می تونید فایل تصویر پیوست کنید و فیلم 
من که خودم از این نرم افزار خیلی خوشم اومد 
امیدوارم که شما هم دوست داشته باشید 


لینک دانلود 
رمز فایل : www.yasdl.com

اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما چه مطالبی بیشتر در سایت قرار گیرد؟
شما کدامیک از گزینه های زیر هستید؟
شما از چه طریقی با اينجا آشنا شده اید؟
صلوات خاصه ...

اَللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي اَلاِمامِ التَّقيِّ النَّقيِّ وَ حُجَتِكَ عَلي مَن فَوقَ الاَرضِ و َمَن تَحت الثَّري اَلصِدّيقِ الشَّهيدِ صَلاةً كَثيرَةً تآمَّةً زاكِيَةً مُتَواصِلَةً مِتَواتِرَةً مُتَرادِفَة كَاَفضَلِ ما صَلَّيتَ عَلي اَحَدٍ مِن اوليائِكَ.

آیت الکرسی

بسم الله الرحمن الرحیم.

الله لا اله إ لاّ هوَ الحیُّ القیُّومُ لا تَا خذُهُ سِنَهٌ وَ لا نَومٌ لَهُ ما فِی السَّماواتِ وَ ما فِی الأَرضِ مَن ذَا الَّذی یَشفَعُ عِندَهُ إلا بِإذنِهِ یَعلَمَ ما بَینَ أَیدِیهمِ وَ ما خَلفَهُم وَ لا یُحیطونَ بِشَیءٍ مِن عِلمِهِ إلا بِما شاءَ وَسِعَ کُرسِیُّهُ السَّماواتِ و الأرض وَ لا یَؤدُهُ حِفظُهُما وَ هوَ العَلیُّ العَظیم لا إکراهَ فِی الدَّین قَد تَبَیَّنَ الرُّشدُ مِنَ الغَیَّ فَمَن یَکفُر بِالطَّاغوتِ وَ یُؤمِن بِالله فَقَد استَمسَکَ بِالعُروَهِ الوُثقی لاَنفِصامَ لَها و الله سَمِیعٌ عَلِیمٌ الله وَلِیُّ الَّذین آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلی النُّور وَ الُّذینَ کَفَروا أولیاؤُهُمُ الطَّاغوتُ یُخرِجُونَهُم مِنَ النُّور إِلَی الظُّلُماتِ أُولئِکَ أصحابُ النَّارِ هُم فِیها خالِدُونَ

http://kaboutarekhaste.r98.ir

کبوتر منتظر نظرات گرم شماست.

آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 412
  • آی پی دیروز : 376
  • بازدید امروز : 724
  • باردید دیروز : 727
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,076
  • بازدید ماه : 13,830
  • بازدید سال : 157,061
  • بازدید کلی : 3,714,774
  • کدهای اختصاصی
    بهترین وبلاگ دانلود فیلم, دانلود با لینک مستقیم ,دانلود سریال با لینک مستقیم ,دانلود رایگان فیلم بدون خرید اکانت, دانلود آهنگ جدید ,فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم و سریال فیلم بدون خرید اکانت ,سریال, دانلود فیلم خارجی, فیلم سینمایی, سایت دانلود, سریال ایرانی ,وبلاگ فیلم جدید, دانلود فيلم با لينک مستقيم, دانلود رایگان سریال ,دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم, دانلود رایگان فیلم ایرانی, سایت فیلم و موزیک ,سایت دانلود روز فیلم ایرانی جدید ,دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم, دانلود فيلم جديد ,دانلود فیلم ,دانلود فیلم ایرانی , سایت دانلود ,فیلم های جدید ایرانی ,دانلود رایگان, دانلود سریال جدید, دانلود سریال ایرانی ,دانلود رایگان فیلم ایرانی, سایت دانلود فیلم ایرانی جدید, دانلود فیلم سینمایی جدید ,سایت دانلود روز, دانلود فیلم جدید ایرانی, دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم, فیلم جدید , دانلود فیلم ایرانی با کیفیت بالا ,دانلود فیلم ایرانی با حجم کم, سایت دانلود فیلم ایرانی , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم سینمایی ,دانلود فیلم با لینک مستقیم, دانلود فیلم ایرانی جدید ,دانلود فیلم جدید, دانلود رایگان فیلم, دانلود فیلم ,دانلود فیلم ایرانی متن تشکر از دوست , اس ام اس تقدیر و قدردانی, جملات پر انرژی و مثبت , سخنان انرژی زا, اس ام اس تبریک عروسی, پیام تبریک سالگرد ازدواج, متن غمگین جدید , متون و نوشته های غم, متن عاشقانه و زیبای کوتاه + تصاویر نوشته دار رمانتیک, مجموعه برترین پیامک های تبریک نوروز ۹۵ – ,۱۳۹۵ اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال ,۹۵ اس ام اس تبریک عید نوروز برای همسر, دلنوشته های دلنشین با خدا,اس ام اس و پیامک, احساسی ترین استاتوس ها و اس ام اس های جدید سال ,۹۵ اس ام اس و جملات جدید و زیبای فاصله ودوری سال ,۹۵ اس ام اس اداری تبریک عید نوروز ۹۵ + متون رسمی جدید