loading...
نرم افزارکاربردی + عکس های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
کـبـوتـر بازدید : 400 نظرات (0)
http://kaboutarekhaste.r98.ir
https://telegram.me/kaboutarekhaste
@kaboutarekhaste

اس ام اس تبریک روز مادر  

 

پیام تبریک برای روز مادر

 تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق
لبخند مهربان تو جا در تنم دمید
فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو
دست نوازش تو به فریاد من رسید

اس ام اس روز مادر

اس ام اس تبریک روز مادر

اس ام اس تبریک روز مادر  

 

پیام تبریک برای روز مادر

 تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق
لبخند مهربان تو جا در تنم دمید
فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو
دست نوازش تو به فریاد من رسید

اس ام اس روز مادر

مادر
نمیتوانم کلامی در مورد اش بنویسم و عاجزم
فقط از خداوند میخواهم که
خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟
برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم
روز مادر مبارک

اس ام اس روز مادر

مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است
مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است
فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب
کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است

اس ام اس روز مادر

مادر خوبم ، روزت مبارک
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .

اس ام اس روز مادر

مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست
قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد
مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا
آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

اس ام اس روز مادر

مادر قسم بجان عزیز ات که هیج گاه
یاد شکوه مند تو از دل نمی رود
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک
نقشی تو هم دمی ز مقابل نمی رود

اس ام اس روز مادر

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش
که مهریش تا ابد در دلم جای دارد
تو بهترین گل ، میان شهر گلهایی
تو رنک آفتابی ، شب که می رسد
مسل ستاره گوییا مهتابی ، مادر خوبم
روزت مبارک

اس ام اس روز مادر

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم از سر خط ای معنی بودن
منیویسم تا همیشه توی لایق ستودن

اس ام اس روز مادر

خدایا هرکه هستم هرچه هستم
به یک لحظه فدای مادرم کـــــــــن

اس ام اس روز مادر

خدا از خاک عشق تو رو سرشته
فـرســتـاده از آســمـون فـرشته
تـا در آغــوش امـن خـود بـگـیـرم
کـه ایـن یـک ذره جا مثـل بهشته

اس ام اس روز مادر

مادر زشیره ی دادی تــــــو شیـــر مــــــــادر
در پـــای نــو جوانت گشتی تـــو پیـر مــــادر
کانون زندگـــانی گـــــرم از محبت تـــــوست
آغوش گــــرم خـــود، از مـــا مگیـر مـــــادر

اس ام اس روز مادر

کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما
کیست مادر؟ بانی بنیاد ما
قلب او سرچشمه امید هاست
سینه او مشرق خورشیدهاست

اس ام اس روز مادر

مادر ای والاترین رویا ی عشق
مادر ای دلوا پس فردای عشق
مادر ای غمخوار بی همتا ی من
اولین و آخرین معنای عشق

اس ام اس روز مادر

زیباترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،
آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،
کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد
وزیبائی است.مادر همه چیز ماست
مادر آن روح جاودانی است که
لبریز از عشق و
زیبائی است

اس ام اس روز مادر

زنم از دیده بر دل روی مادر
منم مست کمان ابــروی مادر
گل از خجلت نقابی بر رخش زد
چو آمد عطر مشکین بــوی مادر

اس ام اس روز مادر

تو نمایانگر الطاف خدایی مادر
مروه و حج و صفایی مادر
زیر پای تو بهشت است بهشت
باز هم طفل توام ،هرچه کردم ، چه زیبا و چه زشت

اس ام اس روز مادر

مادر تابلوی آفریدگار است . تار و پود روح مادر را از مهربانی بافته اند.
عشق مادر هدیه بزرگ خدا به انسان. پس قدر این هدیه بزرگو ار را بدانیم .

اس ام اس روز مادر

هر لحظه در برابر من اشک ریختی
از چشم پر ملال تو خواندم شکایتی
بیچاره من، که به همه ی اشکهای تو
هرگز نداشت راه گناهم نهایتی

 

اس ام اس ویژه تبریک روز مادر و روز زن

 مادر" است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "

زیباترین خطاب "مادر جان" است
"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .

 

*****************************


میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .

 

*******************************



زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .

 

اس ام اس ویژه تبریک روز مادر و روز زن


به یاد می آورم لحظه های فراز را که :

صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم

به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . .

 

*****************************


هر زنی دو مرد را دوست دارد !

یکی ساخته تخیلات اوست ، و دیگری هنوز به دنیا نیامده !

 

*****************************



آسودگی از محن ندارد مادر ، آسایش جان و تن ندارد مادر ،

دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ، ورنه غم خویشتن ندارد مادر . . .

 

اس ام اس ویژه تبریک روز مادر و روز زن

 

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست . . .

 

*****************************



روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم

و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .

 

*****************************


وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و

دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت

عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم. روز ولادت

حضرت زهرا را به شما همسر عزیز و مهربانم پیشاپیش تبریک میگویم . . .

 

اس ام اس ویژه تبریک روز مادر و روز زن



ای مادر عزیز که جانم فدای تو

قربان مهربانی و لطف و صفای تو

تولد مظهر خلقت مبارک باد . . .

 

*****************************


و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !

روز زن مبارک !



***************************** 


چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی

تو زهرایی , تو زهرایی . . .

 

اس ام اس ویژه تبریک روز مادر و روز زن



همسرم عزیزم ، روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست

و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم . . .

 

*****************************


بنام آنکه شادی وخوشبختی را آفرید به آسمان گفتم قشنگترین جمله را بگو تا برای

عزیزترین کسم بنویسم : گفت بنویس دوست دارم بی نهایت باصداقت تا قیامت

تقدیم به همسرعزیزم به مناسبت سالروز میلاد حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (ع) و روز زن

 

*****************************

 

بیشتر مردان موفقیتشان را مدیون زن اولشان هستند

و زن دومشان را مدیون موفقیتشان !!!

 

اس ام اس ویژه تبریک روز مادر و روز زن

 

اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر

 

«اس ام اس روز مادر»

 

مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي
توي روزگار غربت با غم دل آشنايي
مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن
مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن

 

 

اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر

 

آسودگی از محن ندارد مادر
آسایش جان و تن ندارد مادر
دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش
ورنه غم خویشتن ندارد مادر

 

 

اس ام اس روز مادر

 

 

خدا انداخت زیر پای مادر
بهشتی کز همه چیز است برتر
اگر خواهی شوی مهمان جنت
نداری بهتر از مادر تو نعمت
بود شرط بهشت این حرف آخر
که باشی خاک زیر پای مادر

 

 

اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است

از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند

پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

روزت مبارک

 

 

اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر

 

مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاپرک

ای تمام ناله هایت بی صدا

مادر ای زیباترین شعر خدا

روزت مبارک

 

 

اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر

 

مادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی

سرش داد و بیداد راه بندازی، باهاش قهر کنی!

اما با اینکه تو مقصر بودی بازم با یه بشقاب غذا

با لبخند میاد و میگه: با من قهری با غذا که قهر نیستی . . .



اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر

 

در پی گذشت سالها هنوزهم صدای قلب تو

نوازشگر روح خسته من است مادرم . . .

روزت مبارک باد

 

 

اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر

 

ای مادر عزیز که جانم فدای تـــو

قربان مهربانی و لطف و صفای تو

هرگز نشد محبت یاران و دوستان

همپایه محبت و مهر و وفـــای تو

روزت مبارک

 

 

اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر

گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است

که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است

فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من

روزت مبارک.

 

 

اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر

 

به ياد مي آورم لحظه هاي فراز را كه صداي او اعتبارم مي بخشيد و لحظه هاي نشيب را كه اعتمادم به ياد مي آورم افراي افراشته اي را به ياد مي آورم مادرم را ...

 

پیامک روز مادر, متن تبریک روز مادر

گر پادشاه عالم شوی
.
.
.
.
باز هم گدای مادری

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

بـــه ســـــلامتی مــــــــادری
که بم گفت اگه اعصابت خورده
داد بــــــــزن
مــنـو بــــــــزن
فقط تو خودت ننداز عـــــزیــــزم
یه لحظه اشکم در اومد
لعنت به من
لعنت به من
مامان دوست دارم...

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مادر ، تک واژه ایست زیبا
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست
قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد
مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا
آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مادر! در ستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود
و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.
روزت مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست
تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 مادرم سواد شعر ندارد ...
اما خودش زیباترین شعر دنیاست ...

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

لحظه‌ های با تو بودن
از عمرم حساب نمی شوند
از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت
زیرا که بهشت زیر پای توست مادر
دوستت دارم روزت مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مادرم...............
هیچی از دنیا نمیخوام وقتی میخندی کنارم
من تموم شادی هامو واسه تو کنار میزارم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مادری دارم اسمانی و لطیف
و به اندازه دل دریایی همه مادران مادر
روزت مبارک.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

محبت مادرتو با "هان" و "چیه" جواب میدی !!! زنگ یه غریبه رو با جونم؟؟؟
.
.
.
روز مادر بر همه مادران دلسوز مبارک .

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

شناسنامه رو بیخیال!!!
محل تولد من اغوش گرم و پرمحبت توئه مادرم...

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مادر ای پرواز نرم قاصدک/مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام نالهایت بی صدا / مادر ای زیبا ترین شعر خدا

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مادر را هیچوقت ندیدم که پرواز کند
زیرا به پاهایش...
من را بسته بود...پدرم را و همه زندگیش را....

 

اس ام اس روز مادر 1393,تبریک روز مادر, اس ام اس تبریک روز مادر92

اس ام اس روز مادر 1393

 مادرم:
دراوج خوشبختی ام اما جای تویه چیز دیگه است....
شادی تویه چیز دیگه است ..............
دعای تو یه چیز دیگه است......
آغوش تویه چیز دیگه است.......
مادرم دستانت رادرخاک میبوسم......
روزت مبارک!!!!!!!

اس ام اس روز مادر 1393,تبریک روز مادر, اس ام اس تبریک روز مادر92

رنگ چشمان مادرمان را ! ....کلمه به کلمه دنیا به دنیا باران به باران تو را از بر میکنم من ندارترین فرد زمینم ای قبر دهن بگشا مادرم اشک هایم را ببیند

اس ام اس تبریک روز مادر

 چه شبها که تا صبح نخوابیدی
برام تا صبح دعا کردی
همیشه در قلب منی
مــــــــــــــــــــــــادر روزتـــــــــــــــــــــــــ مبارکــــــــــــــــــــــــــــ

اس ام اس تبریک روز مادر

مادر،
ای لطیف ترین گل بوستان هستی،
ای باغبان هستی من،
گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند.
گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد

اس ام اس تبریک روز مادر

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم...
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،
گوئیا مهتابی
مادر خوبم، روزت مبارک

اس ام اس تبریک روز مادر

هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .

اس ام اس تبریک روز مادر

به سلامتیه مادرم ! تنها کسی که همیشه بیشتر از خودش و بیشتر از خودم به من اهمیت داده

اس ام اس تبریک روز مادر

به دنيا آمد تا دختر کسي شود، ازدواج کرد تا همدم کسي شود،
بچه دار شد تا مادر کسي شود، براي همه کسي شد
اما خودش بيکس ماند ......
به سلامتی همه مادرا ♥

اس ام اس تبریک روز مادر

بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است
زیر پایش جهنمی است که من برایش ساخته ام

اس ام اس تبریک روز مادر

به بهشت نميروم اگر مادرم آنجا نباشد..سلامتي همه مادرايي كه دلشونو ميشكنيم و فقط سكوت ميكنن..از سكوتشون ادم بغض ميكنه..

اس ام اس تبریک روز مادر

کوچولو که بودم همیشه به مامانم غر میزدم که چرا منو سر وقتی که دوس دارم از خواب بیدار نمیکرده،بعد فهمیدم دلش نمی اومده...
روز مادر مبارک

اس ام اس تبریک روز مادر

مادر است چشم و چراغ زندگی
مادر است سرچشمه آزادگی

اس ام اس تبریک روز مادر

چَـند سالـــه دارم آهنــگهـــای مختلـــفو امتحــان میکنــم
ولــــــــــــی هنـــــوز هیــــچ آهنگــــی
مــــــــثِ لالایی تــــو آرومـــم نمیکنــد
مــــــــ♥ــــــــادر

اس ام اس تبریک روز مادر

طلایی ترین روزها
ارزانی نگاه مهربانت
وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت
روزت مبارک

اس ام اس تبریک روز مادر

يک مادر مي تواند 10 فرزندش را نگهداري کند
اما 10 فرزند نمي توانند يک مادر را نگه دارند ...
//// به افتخار همه ي مادر هاي مهربان و دلسوز ////

 

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن  

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران
مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد . . .

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن

مهم نیست در چه سنی باشم ،
هر زمان چیز جدید یاد میگیرم دلم میخواهد فریاد بزنم :
مامان بیا نگاه کن !

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن
پیشاپیش روز مادر، زن، مادر زن، مادر شوهر، عمه، خاله، خواهر، نامزد، دوست دختر، خواهر شوهر، زن دایی، زن عمو، دختر همسایه، دختر همکلاسی، دختر همدانشگاهی، دختر همکار بابا اینا...
بر تمامی بانوان و دختران ایرانی مبارک باد

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن
برای خوشبخت بودن ، مادر کافیست !

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن   
خانمهای عزیز روز زن نزدیکه، آقایون منتظر هر فرصت کوچیکی هستن تا قهر کرده و خانه را ترک نمایند! فلذا خواهشمند است سعی کنید بیشتر از همیشه مهربان و عاشق بوده و توطئه را در نطفه خفه کنید!
انجمن بانوان دنیا دیده!

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن
بانوان گرامی در صورت مشاهده هر گونه مهربانی و مظلوم نمایی توسط همسران خود, به سرعت محل را ترک کرده و بدانید که اینها نوعی فریب کاری برای نخریدن کادوی روز زن میباشد (ستاد حمایت از زنان دلرحم)

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن  

پیشانیش را ببوسید
قربان صدقه اش بروید
مادر را میگویم!
گاهى هم براى مادر
ﻣـــــــــــــﺎدرى کنید …!

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن
از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم
باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم !

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن
مردان آفریننده کارهای مهم هستند وزنان به وجود آورنده مردان

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن
یروز بهشت رنگ خون گرفت
وقتی خاری پای مادرم را خراشید

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن
خدایابهشتت که هیچ، برای زیرپای مادرم
تمام منظوماتت کم است

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن
مادر تنها کسی است که می توانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی و مطمئن باشی که انتقام نمی گیرد
حلالم کن مادر

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن
دل یک زن تمای دنیای اوست
شاه دنیایش باش ای مرد نه سردار سپاهی که احساسش را در هم میشکند

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن
سرم را نه ظلم می تواند خم کند نه مرگ نه ترس سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود مادرم روز زن مبارک مادرم

اس ام اس جدید روز مادر,اس ام اس روز زن
صدایت میزنم آنگاه کز نا مهربانیها به تنگ آید دلم مادر روز زن مبارک

 

 

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

كودك كه بودم وقتي زمين ميخوردم مادرم مرا مي بوسيد!
تمام دردهايم از يادم ميرفت
ديروز زمين خوردم ، دردم نيامد . . .
به جايش تمام بوسه هاي مادرم به يادم آمد! 

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر


اون عزيزي ك تو دنيا يار من بود ياورم بود . نازنينم نازنينم اون فرشته مادرم بود. روزت مبارك اي مظهر عشق

 

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر


مادرم:پاكي قدومش،صفاي وجودش،سنگيني سكوتش،نجابت غرورش،بازمزمه كلامش در جذبه محراب ،گستره وسيع جنت بودو من فقط مادر ميخواندمش. 

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر


مادرم فرشته است.. ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند... زیرا به پایش... من را بسته بود.. برادرم را ... پدرم را... و همه ی زندگیش را... همه راه ها به عشق "مادر" من ختم میشود! مادر من ، عشق من است... میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید مادرست دیگر ... 

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر


واحد اندازه گیری دلشوره ی مادرها:
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
آیت الکرسی برثانیه!! 

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 
مادر مانند نخ تسبیح است...
زیر دانه های تسبیح معلوم نمیشود ولی اگر نباشد تمام دانه ها پخش خواهند شد...

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 
به جرم اینکه بهشت زیر پایشان است دنیا را برایشان جهنم کردند…
.
.
.
به سلامتی همه مادرها 

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 
بدهکاره مهربونیه قلب ی زنم ...
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
.
.
.
.
.
که از بچگی صدام کرد پسرم ... 

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر


به سلامتي مادري كه
رو دست پسرش پر از خطهاي چاقوست ولي موقع باز كردن كنسرو
ميگه:بده من باز كنم يه وقت دستتو نبري 

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 
مادرم دوستت دارم زيرا تنها كسي هستي كه غم را برايم بي معنا ميكني
روزت مبارك

 

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 
گفت : با مــادر یه جمله بساز !گفتــم : من با مــادرم جمله نمیسـازم ! دنــیـــامو میسازم .
مادرم روزت مبارک

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر


مادر نوشته می شود فرشته خوانده میشود……
زندگی من بر سه اصل استوار است:
نگاه مادرم
لبخند مادرم
دعای مادرم….

 

اس ام اس تبريک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 
مادرم ای بهتر از فصل بهار
مادرم روشن تر از هر چشمه سار
مادرم روزت مبارک ناز من
مادرم تنها تویی آواز من . . .

 

 

اس ام اس ویژه روز مادر

 

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست



===============================


مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست !


===============================


تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می‌رسد، مثل ستاره،
گویا مهتابی...

 

اس ام اس ویژه روز مادر



مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده‌ام سازد.




===============================

 

 

 

آسودگی از من ندارد مادر

آسايش جان و تن ندارد مادر

دارد غم و اندوه جگر گوشه خويش

ورنه غم خويشتن ندارد مادر

 
 

 

اس ام اس ویژه روز مادر

 

 

مادر:

کاشکی میشد بهت بگم

چقدر صدات و دوست دارم

لالایی‌هات و دوست دارم

بغض صدات و دوست دارم


===============================


مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم، اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی...

 

 

 

روز مادر, تبریک روز مادر, پیام روز مادر, متن روز مادر

متن روز مادر

مامان مهربانم، آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارك.

 

روز مادر, تبریک روز مادر, پیام روز مادر, متن روز مادر

متن روز مادر

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد. مادر عزیزم روزت مبارک

 

روز مادر, تبریک روز مادر, پیام روز مادر, متن روز مادر

متن روز مادر

هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است. مادر عزیزم روزت مبارک.

 

روز مادر, تبریک روز مادر, پیام روز مادر, متن روز مادر

متن روز مادر

مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک

 



روز مادر, تبریک روز مادر, پیام روز مادر, متن روز مادر

متن روز مادر

ای بهتر از همه کلمات! ای خواستنی تر از عشق! دوست دارم خورشید را تقدیمت کنم و ستاره ها را بالای سرت بچینم و دستهای پینه بسته ات را در دستهایم بفشارم و در نگاه خسته و زیبایت گم شوم و بگویم دوستت دارم مادر. روزت مبارک

 

روز مادر, تبریک روز مادر, پیام روز مادر, متن روز مادر

متن روز مادر

مادر وقتی از تو حرف می زنم احساس می کنم به خدا نزدیکترم و در مقدس ترین نقطه لحظات زندگی قرار گرفته ام. وقتی نام مقدست را بر زبان می آورم بغض گلویم را می فشارد شاید این نشان عشق خالص و پاک است. روزت مبارک

 

روز مادر, تبریک روز مادر, پیام روز مادر, متن روز مادر

متن روز مادر

مادر تو تمام شادی هایت را به من بخشیدی و غمهایت را در خود فرو ریخته ای، تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد. ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله های غرور بالا نروم و لحظات شادم را در کنارش باشم. کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی ات را هرگز نلرزانم و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم. روزت مبارک

 

روز مادر, تبریک روز مادر, پیام روز مادر, متن روز 

مادر

متن روز مادر

مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، مادرم تورا عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق میورزم روزت مبارک باد.

 

روز مادر, تبریک روز مادر, پیام روز مادر, متن روز مادر

متن روز مادر

گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من، روزت مبارک.

 

روز مادر, تبریک روز مادر, پیام روز مادر, متن روز مادر

متن روز مادر

دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست ،  تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم.

 

روز مادر, تبریک روز مادر, پیام روز مادر, متن روز مادر

 

 

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

... مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما چه مطالبی بیشتر در سایت قرار گیرد؟
شما کدامیک از گزینه های زیر هستید؟
شما از چه طریقی با اينجا آشنا شده اید؟
صلوات خاصه ...

اَللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي اَلاِمامِ التَّقيِّ النَّقيِّ وَ حُجَتِكَ عَلي مَن فَوقَ الاَرضِ و َمَن تَحت الثَّري اَلصِدّيقِ الشَّهيدِ صَلاةً كَثيرَةً تآمَّةً زاكِيَةً مُتَواصِلَةً مِتَواتِرَةً مُتَرادِفَة كَاَفضَلِ ما صَلَّيتَ عَلي اَحَدٍ مِن اوليائِكَ.

آیت الکرسی

بسم الله الرحمن الرحیم.

الله لا اله إ لاّ هوَ الحیُّ القیُّومُ لا تَا خذُهُ سِنَهٌ وَ لا نَومٌ لَهُ ما فِی السَّماواتِ وَ ما فِی الأَرضِ مَن ذَا الَّذی یَشفَعُ عِندَهُ إلا بِإذنِهِ یَعلَمَ ما بَینَ أَیدِیهمِ وَ ما خَلفَهُم وَ لا یُحیطونَ بِشَیءٍ مِن عِلمِهِ إلا بِما شاءَ وَسِعَ کُرسِیُّهُ السَّماواتِ و الأرض وَ لا یَؤدُهُ حِفظُهُما وَ هوَ العَلیُّ العَظیم لا إکراهَ فِی الدَّین قَد تَبَیَّنَ الرُّشدُ مِنَ الغَیَّ فَمَن یَکفُر بِالطَّاغوتِ وَ یُؤمِن بِالله فَقَد استَمسَکَ بِالعُروَهِ الوُثقی لاَنفِصامَ لَها و الله سَمِیعٌ عَلِیمٌ الله وَلِیُّ الَّذین آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلی النُّور وَ الُّذینَ کَفَروا أولیاؤُهُمُ الطَّاغوتُ یُخرِجُونَهُم مِنَ النُّور إِلَی الظُّلُماتِ أُولئِکَ أصحابُ النَّارِ هُم فِیها خالِدُونَ

http://kaboutarekhaste.r98.ir

کبوتر منتظر نظرات گرم شماست.

آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 420
  • بازدید امروز : 830
  • باردید دیروز : 1,462
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 830
  • بازدید ماه : 18,413
  • بازدید سال : 161,644
  • بازدید کلی : 3,719,357
  • کدهای اختصاصی
    بهترین وبلاگ دانلود فیلم, دانلود با لینک مستقیم ,دانلود سریال با لینک مستقیم ,دانلود رایگان فیلم بدون خرید اکانت, دانلود آهنگ جدید ,فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم و سریال فیلم بدون خرید اکانت ,سریال, دانلود فیلم خارجی, فیلم سینمایی, سایت دانلود, سریال ایرانی ,وبلاگ فیلم جدید, دانلود فيلم با لينک مستقيم, دانلود رایگان سریال ,دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم, دانلود رایگان فیلم ایرانی, سایت فیلم و موزیک ,سایت دانلود روز فیلم ایرانی جدید ,دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم, دانلود فيلم جديد ,دانلود فیلم ,دانلود فیلم ایرانی , سایت دانلود ,فیلم های جدید ایرانی ,دانلود رایگان, دانلود سریال جدید, دانلود سریال ایرانی ,دانلود رایگان فیلم ایرانی, سایت دانلود فیلم ایرانی جدید, دانلود فیلم سینمایی جدید ,سایت دانلود روز, دانلود فیلم جدید ایرانی, دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم, فیلم جدید , دانلود فیلم ایرانی با کیفیت بالا ,دانلود فیلم ایرانی با حجم کم, سایت دانلود فیلم ایرانی , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم سینمایی ,دانلود فیلم با لینک مستقیم, دانلود فیلم ایرانی جدید ,دانلود فیلم جدید, دانلود رایگان فیلم, دانلود فیلم ,دانلود فیلم ایرانی متن تشکر از دوست , اس ام اس تقدیر و قدردانی, جملات پر انرژی و مثبت , سخنان انرژی زا, اس ام اس تبریک عروسی, پیام تبریک سالگرد ازدواج, متن غمگین جدید , متون و نوشته های غم, متن عاشقانه و زیبای کوتاه + تصاویر نوشته دار رمانتیک, مجموعه برترین پیامک های تبریک نوروز ۹۵ – ,۱۳۹۵ اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال ,۹۵ اس ام اس تبریک عید نوروز برای همسر, دلنوشته های دلنشین با خدا,اس ام اس و پیامک, احساسی ترین استاتوس ها و اس ام اس های جدید سال ,۹۵ اس ام اس و جملات جدید و زیبای فاصله ودوری سال ,۹۵ اس ام اس اداری تبریک عید نوروز ۹۵ + متون رسمی جدید