اس ام اس ویژه تبریک روز مادر

روز مادر مبارک

معلم به شاگردانش گفت:

هرکسی ازمن نمره ۲۰ میخواد

باید برای من یک مشت خاک بهشت رو بیاره

فردای اون روز دانش آموز خاکی همراه خود آورد

معلم با خود گفت این حتمادروغ می گوید از او پرسیداین خاک را ازکجا آوردی؟

او گفت : از زیر پای مادرم...

↩ســــــــــــلامتی همه مـــــــ♥ــــادرا↪

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

پیامبراکرم ص:

هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . .

روز مادر مبارک باد

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

پـدر سه نـقطه دارد..

پـسر سه نـقطه دارد...

دختـر هـم سه نـقطه دارد..امـا مـادر هیـچ نـقطه ای ندارد چـون کـه نـقطه نـقطه ی وجـودش را وقـف خـانـواده اش کـرده است

تـقدیـم بـه تـمام مـادرای دنـیا...

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي

توي روزگار غربت با غم دل آشنايي

مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن

مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

خدا انداخت زیر پای مادر

بهشتی کز همه چیز است برتر

اگر خواهی شوی مهمان جنت

نداری بهتر از مادر تو نعمت

بود شرط بهشت این حرف آخر

که باشی خاک زیر پای مادر

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

کــــــــــــاش درایـــن دنــــیا مــرکــــز اهــــــــداے جوانے هـم وجـــود داشـــت تا جــــوانیم را بـــــهت اهـــــدا کنــــــم براے تو ک جوانـــــــیــت را ب پایــــــــم ریختے مادر

روزتــــــ مبـــــــــــــارک مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادر✿✿✿✿✿✿✿✿

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

بسلامتی مادر ب خاطر اینکه همیشه از غمهامون شنید اما هیچوقت از غمهایش نگفت....

پیشاپیش روزش مبارک

تقدیم به همه مادرای ایران

گاهی اوقات تنها دلیلم واسه زندگی میشه مادرم

خدایا هیچوقت این دلیل رو ازم نگیر

مادر گلم روزت مبارک

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است

که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است

فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من

روزت مبارک.

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

اگه یه چراغ جادو پیدا کنم و یه غول از توش بیاد بیرون و بگه فقط می تونی یه ارزو کنی ...

آرزو می کنم هیچ وقت داغ مادر نبینم...

خدایا اول من......... 

خدایا اونایی که هستن حفظ کن و اونایی که نیستن و بیامرز . . . آمین . . .

گر پادشاه عالم شوی باز گدای مادری

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

گفتم مادر..

گفت جانم…

گفتم درد دارم..

گفت دردت به جانم..

گفتم گرسنه ام..

گفت بخور از سهم نانم…

گفتم کجا بخوابم؟؟

گفت روی چشمانم…

اما یک بار نگفتم من خوبم ، من شادم،،

همیشه از درد و رنج گفتم!!

به سلامتی مادر،،

برای اینکه دیوارش از همه کوتاه تره،،

هیچ وقت نگفت من، همیشه گفت بچه هام…..

روز مادر ،، این گل زیبای خلقت مبارک….

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

حق تو را عصمت کبری خوانده

مـصـطـفـی ام ابـیـهـــا خــوانــده

حـوریـان مـحـ‍و رخ مــاه تـوانـد

قـدسـیــان خــادم درگـاه تـوانــد

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

مادر زشیره ی دادی تــــــو شیـــر مــــــــادر

در پـــای نــو جوانت گشتی تـــو پیـر مــــادر

کانون زندگـــانی گـــــرم از محبت تـــــوست

آغوش گــــرم خـــود، از مـــا مگیـر مـــــادر

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

شناسنامه رو بیخیال!!!

محل تولد من اغوش گرم و پرمحبت توئه مادرم...

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم

باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم !

 

♥♥♥♥♥ روز مادر مبارک ♥♥♥♥♥

سرم را نه ظلم می تواند خم کند نه مرگ نه ترس

سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود

مادرم روزت مبارک 

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿