loading...
نرم افزارکاربردی + عکس های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
کـبـوتـر بازدید : 564 نظرات (0)

دردناک ترین جملات تنهایی عاشقانه و کوتاه با عکس 

روزگار همیشه خوب میگذرد البته نه برای من ، بلکه از روی من !

 

.

.

.

 

 

تو که نیستی احاطه می کنند مرا خیالاتی که از سمت تو می آیند

کاش بودی و اینها اینقدر جسارت نداشتند !


دردناک ترین جملات تنهایی عاشقانه و کوتاه با عکس 

روزگار همیشه خوب میگذرد البته نه برای من ، بلکه از روی من !

 

.

.

.

 

 

تو که نیستی احاطه می کنند مرا خیالاتی که از سمت تو می آیند

کاش بودی و اینها اینقدر جسارت نداشتند !

 

 

.

.

.

 

 

غربت آن نیست که تنها باشی

فارغ از فتنه فردا باشی

غربت آن است که چون قطره ی آب در پی دریا باشی

غربت آن است که مثل من و دل در میان همه کس یکه و تنها باشی

 

 

.

.

.

 

 

گر بدانم نیستی غمی نیست ز تنهایی

اینکه هستی و تنهایم غم دارم

 

 

 

.

.

.

 

 

باتو بودن همیشه پرمعناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

باتو یک کاسه آب یک دریاست

بی تو دردم به وسعت صحراست

 

 

 

.

.

.

 

 

دلی بستم به آن عهدی که بستی

تو آخر هردو را باهم شکستی

 

 

 

.

.

.

 

 

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار

منو از خاطره کم کن خدانگهدار

 

 

 

.

.

.

 

 

می روم شاید کمی حال شما بهتر شود

می گذارم با خیالت روزگارم سر شود

 

 

 

.

.

.

 

 

تو با من تموم کردی ، من هم بی تو …

 

 

 

.

.

.

 

 

کلافه ام شبیه کرمی که نمیداند ماهی را از زندگی رها کند یا گنجشک را از مرگ !

 

 

.

.

.

 

 

هنوز مثل سابق “مهربانم” اما دیگر کسی صدایم نمی کند “مهربانم” …

 

 

.

.

.

 

 

وقتی می گویند نیست

کاغذ را گفته باشند یا برق را یا هرچه را ، فرقی ندارد

من یاد تو می افتم !

 

 

.

.

.

 

 

روی دیوار روی سایه ای که به جا مانده از تو چشم می کشم و دهانی که بخندد به این همه تنهایی و انتظار !

این خانه بعد از تو فقط دیوار است و تکه ذغالی که خط می کشد نیامدنت را …

 

.

.

.

 

 

سخت است بغض داشته باشی و بغضت را  هیچ آهنگی نشکند جز صدای کسی که دیگر نیست !

 

 

.

.

.

 

 

قلبم این روزها سخت درد میکند !

کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست ؟

 

.

.

.

 

 

درد یعنی او هست اما نه برای من …

 

 

.

.

.

 

 

جامانده است چیزی جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد !

 

 

 

.

.

.

 

 

دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند …

فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت میشود …

رها که شد او میماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو !

 

.

.

.

 

 

وقتی که نیستی با دیدن هر صحنه عاشقانه ای احساس یک پرانتز را دارم که همه ی اتفاقات خوب خارج از آن می افتد !

 

 

.

.

.

 

 

چقدر سخته واسه رسیدن به ستارت تا آسمون بری اما وقتی رسیدی ببینی صبح شده …

 

 

 

.

.

.

 

 

انتظار واژه قشنگی بود برای وقتی که او در راه بود …

انتظار تلخترین واژه میشود وقتی میدانی قرار نیست بیاید …

هر ثانیه مرگ است انتظار کسی که میدانی نخواهد آمد و من همیشه در انتظار !

 

 

.

.

.

 

 

بی تو مردن را تو باور نداری و بی تو بودن را من و تنها خدا میداند این درد کداممان را می کُشد ؟

 

 

.

.

.

 

 

“کاش” بودی و این همه “ای کاش” نبود …

 

 

.

.

.

 

 

از زندگی بریده ام

نه دوستی نه خویشاوندی

فقط منم و خدای من و تو که در رویاهایم همیشه با منی …

 

 

 

.

.

.

 

 

کاش خودم را جایی جا بگذارم ، برگردم و ببینم نیستم …

 

 

.

.

.

 

 

دور میشوی ؛ کوچک و کوچکتر امــــــــا بزرگ و بزرگتر میشود جای خالیت در ذهنم !

 

 

.

.

.

 

 

اگر آمدى به دلت بد نیار

شهر همان شهر است

کوچه همان کوچه و خانه همان خانه

تنها من کمى مرده ام !

 

 

.

.

.

 

 

مرا چه به فال حافظ که یوسفم را سال هاست گرگ خورده است و در قحطی عشق چنان به سنگ ها دلبسته ام که حتی میان فال ها هم کلبه ی احزان من گلستان نمی شود …

 

 

 

.

.

.

 

 

تمام ذهن مرا گرفته است نام تو ، یاد تو ، کلام تو ، نگاه تو ، صدای تو ، ولی دستانم خالیست !

 

 

.

.

.

 

 

 

مسئله نبودنت خیلی سخت شده ولی من فقط با بودنت تمرین کرده بودم !

نبودنت رو هنوز یاد نگرفتم ؛ چطور تونستی ازم امتحان بگیری ؟؟؟

 

 

.

.

.

 

 

چه تکلیف سنگینی است بلا تکلیفی وقتی نمیدانم دارمت یا ندارمت !

 

 

.

.

.

 

 

خدایا من دلم را صابون زدم به عشق او …

ولی چرا چشمانم می سوزند ؟؟؟

 

 

.

.

.

 

 

سخت است اتفاقی را انتظار بکشی که خودت هم بدانی در راه نیست !

 

 

 

.

.

.

 

 

اگه یه وقت توپت افتاد خونه همسایه اونم پارش کرد

اصلا ناراحت نباش چون هنوز یه رفیق داری

که حاضره دلشو بندازه زیرپات تا باهاش بازی کنی

 

 

 

.

.

.

 

 

معلم گفت فعل را صرف کن !

گفتم : رفتم رفتی رفت و سکوتی کلاس را فرا گرفت …

بغض گلویم را فشرد ، بغضم را شکستم و گفتم : دلم را شکست و رفت ، غرورم را له کرد و رفت ، عشقم را بی رحمانه رها کرد و رفت …

او برای همیشه رفت ، رفت ، رفت …

 

 

 

.

.

.

 

 

دلم تنگه برای گریه کردن ، کجاست مادر کجاست گهواره من؟

نگو بزرگ شدم نگو گریه به من نمیاد!

بیا نوازشم کن دلم آغوش بی دغدغه می خواد

کجاست مریم ناجی اون مریم پاک؟

چرا به یاد این شکسته دل نیست؟

 

 

 

.

.

.

 

 

عاشقانه هایم همه را به زانو درآورده !

تو به عشق چه کسی ایستاده ای ؟

 

 

 

.

.

.

 

 

سهم من از دنیا نداشتن است ؛ تنها قدم زدن و فکر کردن به کسی که هیچوقت نبود !

 

 

.

.

.

 

 

قدیما همه چیـــــزهایمان بوی ماندن می داد …

آن روزها حتی بیسکویت ها هم مادر بودند ولی حالا شده اند : های بای !

 

 

.

.

.

 

 

وقتی خدا تقسیم آرزو کرد گفت آرزوها تموم شده ، تو بمان با تنهــــــایت و شبهایی که خیس بارانم !

 

 

.

.

.

 

 

نحس ترین روز سال روزی بود که فهمیدم یک عمر باید بی تو تحویل شود سالهایم …

 

 

.

.

.

 

 

یادش بخیر همیشه موقع خواب عکس قاب شده ات را گردگیری می کردم اما از آن روزی که رفتی عجیب دلم غبار گرفته اما تو خودت را اذیت نکن ، می دانم از دست قاب خالی کاری بر نمی آید !

 

 

 

.

.

.

 

 

تو فراموش شـــــده ترین اتفــــــاقی هستـــــــی که به یاد می آورم …

 

 

.

.

.

 

 

به حق اون خداوندی که یکتاست

وجودش باعث گرمی دل هاست

دلم در عاشقی به قد دریاست

ولیکن مثل دریا تک و تنهاست

 

 

 

.

.

.

 

 

هستند بعد از تو جایگزین برای تو ؛ فقط کمی طول میکشد ، شاید به اندازه یک عمر !

 

 

 

.

.

.

 

 

هی بغض و ای گریه ی پنهــــــان دلم ، آن هنگام که می فشاری گلویم را ، کو ؟ کجاست که ببیند انعکاس نامش به میان چشمانم پیداست ؟؟؟

 

 

.

.

.

 

 

نگران نبودنت نباش نفرینت نمی کنم!

همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست برایم کافیست!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما چه مطالبی بیشتر در سایت قرار گیرد؟
شما کدامیک از گزینه های زیر هستید؟
شما از چه طریقی با اينجا آشنا شده اید؟
صلوات خاصه ...

اَللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي اَلاِمامِ التَّقيِّ النَّقيِّ وَ حُجَتِكَ عَلي مَن فَوقَ الاَرضِ و َمَن تَحت الثَّري اَلصِدّيقِ الشَّهيدِ صَلاةً كَثيرَةً تآمَّةً زاكِيَةً مُتَواصِلَةً مِتَواتِرَةً مُتَرادِفَة كَاَفضَلِ ما صَلَّيتَ عَلي اَحَدٍ مِن اوليائِكَ.

آیت الکرسی

بسم الله الرحمن الرحیم.

الله لا اله إ لاّ هوَ الحیُّ القیُّومُ لا تَا خذُهُ سِنَهٌ وَ لا نَومٌ لَهُ ما فِی السَّماواتِ وَ ما فِی الأَرضِ مَن ذَا الَّذی یَشفَعُ عِندَهُ إلا بِإذنِهِ یَعلَمَ ما بَینَ أَیدِیهمِ وَ ما خَلفَهُم وَ لا یُحیطونَ بِشَیءٍ مِن عِلمِهِ إلا بِما شاءَ وَسِعَ کُرسِیُّهُ السَّماواتِ و الأرض وَ لا یَؤدُهُ حِفظُهُما وَ هوَ العَلیُّ العَظیم لا إکراهَ فِی الدَّین قَد تَبَیَّنَ الرُّشدُ مِنَ الغَیَّ فَمَن یَکفُر بِالطَّاغوتِ وَ یُؤمِن بِالله فَقَد استَمسَکَ بِالعُروَهِ الوُثقی لاَنفِصامَ لَها و الله سَمِیعٌ عَلِیمٌ الله وَلِیُّ الَّذین آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلی النُّور وَ الُّذینَ کَفَروا أولیاؤُهُمُ الطَّاغوتُ یُخرِجُونَهُم مِنَ النُّور إِلَی الظُّلُماتِ أُولئِکَ أصحابُ النَّارِ هُم فِیها خالِدُونَ

http://kaboutarekhaste.r98.ir

کبوتر منتظر نظرات گرم شماست.

آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 370
  • بازدید امروز : 497
  • باردید دیروز : 700
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,896
  • بازدید ماه : 15,650
  • بازدید سال : 158,881
  • بازدید کلی : 3,716,594
  • کدهای اختصاصی
    بهترین وبلاگ دانلود فیلم, دانلود با لینک مستقیم ,دانلود سریال با لینک مستقیم ,دانلود رایگان فیلم بدون خرید اکانت, دانلود آهنگ جدید ,فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم و سریال فیلم بدون خرید اکانت ,سریال, دانلود فیلم خارجی, فیلم سینمایی, سایت دانلود, سریال ایرانی ,وبلاگ فیلم جدید, دانلود فيلم با لينک مستقيم, دانلود رایگان سریال ,دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم, دانلود رایگان فیلم ایرانی, سایت فیلم و موزیک ,سایت دانلود روز فیلم ایرانی جدید ,دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم, دانلود فيلم جديد ,دانلود فیلم ,دانلود فیلم ایرانی , سایت دانلود ,فیلم های جدید ایرانی ,دانلود رایگان, دانلود سریال جدید, دانلود سریال ایرانی ,دانلود رایگان فیلم ایرانی, سایت دانلود فیلم ایرانی جدید, دانلود فیلم سینمایی جدید ,سایت دانلود روز, دانلود فیلم جدید ایرانی, دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم, فیلم جدید , دانلود فیلم ایرانی با کیفیت بالا ,دانلود فیلم ایرانی با حجم کم, سایت دانلود فیلم ایرانی , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم سینمایی ,دانلود فیلم با لینک مستقیم, دانلود فیلم ایرانی جدید ,دانلود فیلم جدید, دانلود رایگان فیلم, دانلود فیلم ,دانلود فیلم ایرانی متن تشکر از دوست , اس ام اس تقدیر و قدردانی, جملات پر انرژی و مثبت , سخنان انرژی زا, اس ام اس تبریک عروسی, پیام تبریک سالگرد ازدواج, متن غمگین جدید , متون و نوشته های غم, متن عاشقانه و زیبای کوتاه + تصاویر نوشته دار رمانتیک, مجموعه برترین پیامک های تبریک نوروز ۹۵ – ,۱۳۹۵ اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال ,۹۵ اس ام اس تبریک عید نوروز برای همسر, دلنوشته های دلنشین با خدا,اس ام اس و پیامک, احساسی ترین استاتوس ها و اس ام اس های جدید سال ,۹۵ اس ام اس و جملات جدید و زیبای فاصله ودوری سال ,۹۵ اس ام اس اداری تبریک عید نوروز ۹۵ + متون رسمی جدید